Tenkte mest på brunsausen og smøret jeg daHar du melk i kjøttkaker???
Det har jeg aldri brukt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte mest på brunsausen og smøret jeg daHar du melk i kjøttkaker???
Det har jeg aldri brukt![]()
Da er jeg med.Tenkte mest på brunsausen og smøret jeg da![]()
Skal prøve meg med melkefritt smør da, det blir helt sikkert braDa er jeg med.
Det har jeg det også.
Kommer til å kutte det ut i det jeg tar til side til lille U siden han ikke skal ha det
Kan du ikke bare bruke olje?Skal prøve meg med melkefritt smør da, det blir helt sikkert bra
Satser på at det blir på menyen neste uke![]()
Det er jo også en mulighetKan du ikke bare bruke olje?
Satser på detHåper dere lykkes med det![]()
Veldig artig å prøve nytt på de småVet vår mat blir god, blir gøy å se lille U sin reaksjon![]()
Er nok endel sykdom jaVi gjør nok det er jeg redd :/
Virker som mange har det travelt med mye som skjer. Er også mye sykdom for tida og da blir det vanskelig :/
Her er jeg i ryddemodus, så da blir det mindre tid innom.
Ja, September har vært en knallgod månedKanskje Tamara bare begynner å bli litt kravstor.
Det var bare forrige måned hun var strålende fornøyd om vi kom over 7.200, og var litt skuffet når vi bare klarte det 3 dager.
Er vel bare 2 dager denne måneden vi ikke har kommet over 7.200
I dag blir det kokte poteter og brokkoli.Det er jo også en mulighet
Vet ikke om sausen blir like god da, men det vet man jo ikke før man har prøvd
Hva serverer du av tilbehør?
Spennende og spennende... Bare vi ikke får spysjuka skal vi nok klare oss greitBlir spennende med oppdatering fra deg da![]()
Går nok fint skal du seSatser på detdet er jo ikke "sesong" for katter når de kan gies bort så da håper jeg det blir lettere
![]()
Flink du har værtLigger på sofaen. Har sortert klær inne hos tuppa i dag. Lurer på hva vi skal ha til middag i dag.
Huff ja, det er det verste!Spennende og spennende... Bare vi ikke får spysjuka skal vi nok klare oss greit![]()
Mini elsker å være i vannet så angrer ikke på at vi begynte på detja det er kjempekjektjeg elsker det! etter hvert
men det er kamp jeg og legen må kjempe og da må jeg gjennom psykolog blant annet. oi så spennende
babysvømming er så koselig
![]()
driver å planlegger bursdagen til lille Nhun blir 2 år neste mnd :O :O :O <3 tiden går så alt for fort
![]()
Vært ute i 3 timer vi og kost oss i solenJøss her var det stille i dag
Hehe ja. Vært ute i 3 timer idag. Nå våknet nettopp mini fra luren sin på 30 min. Håpet at han sov lenger meen ville tydeligvis ikke detNei det kan straffe seg![]()