Skravletråd september

God morgen :)
Var oppe en tur i 6 tiden i morges,men sovnet i gjen å sov til 9 :) Jenta har fri fra skolen i dag,og hun sover faktisk enda :p

Mye kakebaking? :)
Deilig å kunne sove en stund:):)

Ja, er en del om dagene:) Koser meg nå med det:)

Gikk en tur på ca 30-40 min, mini sovnet ila av de 5-10 første min. Kom hjem, stoppet for å sjekke postkassen og pling så våknet mini :-/. Men har fått vugget han tilbake i søvn nå da. Kan ikke sove bare 30 min på første lur. Da hadde det blitt nok en sutrete gutt idag også
Bra du fikk ham til å sove igjen:D

god dag jenter :D her hadde vi en start på dagen hvor både mor og barn sov til 10 tiden faktisk :p sånn er det når man ikke sover så godt om natten :) jeg leverte henne til lunsj i barnehagen. sendte de sms før kjernetiden startet å sa det. visste ikke før foreldremøte at jeg kunne bare sende sms :p nå skal jeg slappe litt av før jeg skal rydde :) har søren meg ikke ryddet på en uke for formen min strekker ikke til og mannfolket han gidder ikke :p
Deilig å få sove litt lenge ja:)
Kos deg med ryddings!

Deilig å kunne sove en stund:):)

Ja, er en del om dagene:) Koser meg nå med det:)
Det er det :)

Vært full opprydding i sakene sine på rommet nå,da hun har funnet ut at hun er for gammel til å leke ;) så nå er det sortering på hva som kan gies bort og hva som skal ta vares på :)

Det er det :)

Vært full opprydding i sakene sine på rommet nå,da hun har funnet ut at hun er for gammel til å leke ;) så nå er det sortering på hva som kan gies bort og hva som skal ta vares på :)
hun har det ja:P hihi. jaja, men greit med en opprydding. gammel er hun:)?

i morgen må jeg ut å kjøpe roser og ordne kake :) da har vi 3 årsdagen vår <3
og det er kun 9 dager igjen til gyn timen nå :D jeg må bare bite i det supersure eplet ang tiltak gjennom nav. trenger dokumentasjon på hvor dårlig jeg er og hvor dårlig jeg blir. i går var jeg så dårlig at jeg var sikker på at jeg kom til å kaste opp :o
får besøk i morgen ellers skal vi bare slappe helt av denne uken! prøve å hente meg litt inn igjen så jeg spiser !!

hva står på planen for dere denne uken da? :)
Koselig at dere feirer dagen❤️
Håper du snart føler deg litt bedre..
Denne uken har jeg fri, men ser ut som om jeg må leke sykesøster hele uken:(

Her har vi også bursdag i okt:D
Oktober er en fin mnd det ;) her har både jeg og hun det,prinsen ventes den 5 og min søster og hennes datter er også oktoberbarn ;)
Noen er bare fruktbar i Januar :p

Oktober er en fin mnd det ;) her har både jeg og hun det,prinsen ventes den 5 og min søster og hennes datter er også oktoberbarn ;)
Noen er bare fruktbar i Januar :p
hehe ja :P artig med så mange.
Flere i familien her og.
guttungen, mamma, svigermor, tante, søskenbarn , venninne . dyr mnd:P

Back
Topp