Har pause nåDet er det
Jeg har sovet for det meste hittil.
Spiser lunsj nå.
Hva gjør du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har pause nåDet er det
Jeg har sovet for det meste hittil.
Spiser lunsj nå.
Hva gjør du?
Hvor har du vært?Da er jeg tilbake igjen.
Skjedd noe spennende mens jeg har vært borte?
Deilig å kunne sove en stundGod morgen
Var oppe en tur i 6 tiden i morges,men sovnet i gjen å sov til 9Jenta har fri fra skolen i dag,og hun sover faktisk enda
Mye kakebaking?![]()
Nei det kan straffe segJa kan ikke sitte for mye inne da.
Bra du fikk ham til å sove igjenGikk en tur på ca 30-40 min, mini sovnet ila av de 5-10 første min. Kom hjem, stoppet for å sjekke postkassen og pling så våknet mini :-/. Men har fått vugget han tilbake i søvn nå da. Kan ikke sove bare 30 min på første lur. Da hadde det blitt nok en sutrete gutt idag også
3 kaker i dag. Den gøyeste minnimusGod formiddag
Hva skal du bake?
Koselig å se deg her igjenGod dag jenter![]()
Noen dager siden sist jeg skravlet.. Tiden har gått til barselbesøk, bli kjent med lillemor og i går var vi i dåp.
Hva skal dere i dag?
Så koselig daTror jammen meg mini sovnet igjen i armene mine:-D
Deilig å få sove litt lenge jagod dag jenterher hadde vi en start på dagen hvor både mor og barn sov til 10 tiden faktisk
sånn er det når man ikke sover så godt om natten
jeg leverte henne til lunsj i barnehagen. sendte de sms før kjernetiden startet å sa det. visste ikke før foreldremøte at jeg kunne bare sende sms
nå skal jeg slappe litt av før jeg skal rydde
har søren meg ikke ryddet på en uke for formen min strekker ikke til og mannfolket han gidder ikke
![]()
Det er detDeilig å kunne sove en stund![]()
Ja, er en del om dageneKoser meg nå med det
![]()
hun har det jaDet er det
Vært full opprydding i sakene sine på rommet nå,da hun har funnet ut at hun er for gammel til å lekeså nå er det sortering på hva som kan gies bort og hva som skal ta vares på
![]()
Jeg har sovetHvor har du vært?
Blir 10 i Oktoberhun har det jahihi. jaja, men greit med en opprydding. gammel er hun
?
Her har vi også bursdag i oktBlir 10 i Oktober![]()
Synes det er greit jeg ja![]()
Koselig at dere feirer dageni morgen må jeg ut å kjøpe roser og ordne kakeda har vi 3 årsdagen vår <3
og det er kun 9 dager igjen til gyn timen nåjeg må bare bite i det supersure eplet ang tiltak gjennom nav. trenger dokumentasjon på hvor dårlig jeg er og hvor dårlig jeg blir. i går var jeg så dårlig at jeg var sikker på at jeg kom til å kaste opp
![]()
får besøk i morgen ellers skal vi bare slappe helt av denne uken! prøve å hente meg litt inn igjen så jeg spiser !!
hva står på planen for dere denne uken da?![]()
Hei, sovet godt?Da er jeg tilbake igjen.
Skjedd noe spennende mens jeg har vært borte?
Ille stille?!Jøss her var det stille i dag
Oktober er en fin mnd detHer har vi også bursdag i okt![]()
hehe jaOktober er en fin mnd dether har både jeg og hun det,prinsen ventes den 5 og min søster og hennes datter er også oktoberbarn
Noen er bare fruktbar i Januar![]()