Skravletråd september

i morgen må jeg ut å kjøpe roser og ordne kake :) da har vi 3 årsdagen vår <3
og det er kun 9 dager igjen til gyn timen nå :D jeg må bare bite i det supersure eplet ang tiltak gjennom nav. trenger dokumentasjon på hvor dårlig jeg er og hvor dårlig jeg blir. i går var jeg så dårlig at jeg var sikker på at jeg kom til å kaste opp :o
får besøk i morgen ellers skal vi bare slappe helt av denne uken! prøve å hente meg litt inn igjen så jeg spiser !!

hva står på planen for dere denne uken da? :)

og det er kun 9 dager igjen til gyn timen nå :D jeg må bare bite i det supersure eplet ang tiltak gjennom nav. trenger dokumentasjon på hvor dårlig jeg er og hvor dårlig jeg blir. i går var jeg så dårlig at jeg var sikker på at jeg kom til å kaste opp :o
får besøk i morgen ellers skal vi bare slappe helt av denne uken! prøve å hente meg litt inn igjen så jeg spiser !!

Så kjekt å feire jubileum :-). Håper det ordner seg med nav for deg:-). Her er det ikke så mye som skjer denne uken. Ut og få tegnet kjøkken i morgen og onsdag. Lørdag et det babysvømming :-)

Så kjekt å feire jubileum :). Håper det ordner seg med nav for deg:). Her er det ikke så mye som skjer denne uken. Ut og få tegnet kjøkken i morgen og onsdag. Lørdag et det babysvømming :)
ja det er kjempekjekt :D jeg elsker det! etter hvert :) men det er kamp jeg og legen må kjempe og da må jeg gjennom psykolog blant annet. oi så spennende :) babysvømming er så koselig :D

driver å planlegger bursdagen til lille N :) hun blir 2 år neste mnd :O :O :O <3 tiden går så alt for fort :(

Da er jeg tilbake igjen.
Skjedd noe spennende mens jeg har vært borte?

og det er kun 9 dager igjen til gyn timen nå :D jeg må bare bite i det supersure eplet ang tiltak gjennom nav. trenger dokumentasjon på hvor dårlig jeg er og hvor dårlig jeg blir. i går var jeg så dårlig at jeg var sikker på at jeg kom til å kaste opp :eek:

Skal på 6 måneders kontroll meg lille U i morgen, ellers ingen planer
Masse lykke til hos gyn. og NAV

Skal på 6 måneders kontroll meg lille U i morgen, ellers ingen planer
Masse lykke til hos gyn. og NAV
å så spennende :D tusen takk for det :) NAV er nav og de følger sine egene regler og fikk helt sjokk når legen min fortalte hvordan de jobber for han er en av overlegene hos NAV her jeg bor

God morgen. Her har det vært morgen siden kl 6.30 så vært oppe en stund. Snart sovetid igjen her. Hvilke kaker du skal lage idag?
Samme tidspunktet jeg hadde klokken på i dag det:)
Minnimus kake, sjokoladekake og ostekake:)

Jøss her var det stille i dag
det var det :p og snart blir det stille fra meg. jeg er nødt til å ta igjen en haug med husarbeid som ikke har blitt gjort på en uke. så ser ut som en bomba horehus her inne xD mamma brukte å si det om rot og det er rotete her kan man si :p

Back
Topp