Lolo
Forumet er livet
Da blir han forhåpentligvis blidereTror jammen meg mini sovnet igjen i armene mine:-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir han forhåpentligvis blidereTror jammen meg mini sovnet igjen i armene mine:-D
Har ikke lyst til å legge han fra meg fordi det er så sjelden han har tid til å ligge slik lenger. Er så herlig å høre de søte sove lydeneSmelter litt ekstra hver gang snupps sover på brystet mittog lager slike søte sovelyder
![]()
Ja satser på detDa blir han forhåpentligvis blidere![]()
Så kjekt å feire jubileumi morgen må jeg ut å kjøpe roser og ordne kakeda har vi 3 årsdagen vår <3
og det er kun 9 dager igjen til gyn timen nåjeg må bare bite i det supersure eplet ang tiltak gjennom nav. trenger dokumentasjon på hvor dårlig jeg er og hvor dårlig jeg blir. i går var jeg så dårlig at jeg var sikker på at jeg kom til å kaste opp
![]()
får besøk i morgen ellers skal vi bare slappe helt av denne uken! prøve å hente meg litt inn igjen så jeg spiser !!
hva står på planen for dere denne uken da?![]()
ja det er kjempekjektSå kjekt å feire jubileum. Håper det ordner seg med nav for deg
. Her er det ikke så mye som skjer denne uken. Ut og få tegnet kjøkken i morgen og onsdag. Lørdag et det babysvømming
![]()
Har ikke lyst til å legge han fra meg fordi det er så sjelden han har tid til å ligge slik lenger. Er så herlig å høre de søte sove lydene![]()
Skal på 6 måneders kontroll meg lille U i morgen, ellers ingen planeri morgen må jeg ut å kjøpe roser og ordne kakeda har vi 3 årsdagen vår <3
og det er kun 9 dager igjen til gyn timen nåjeg må bare bite i det supersure eplet ang tiltak gjennom nav. trenger dokumentasjon på hvor dårlig jeg er og hvor dårlig jeg blir. i går var jeg så dårlig at jeg var sikker på at jeg kom til å kaste opp
får besøk i morgen ellers skal vi bare slappe helt av denne uken! prøve å hente meg litt inn igjen så jeg spiser !!
hva står på planen for dere denne uken da?![]()
å så spennendeSkal på 6 måneders kontroll meg lille U i morgen, ellers ingen planer
Masse lykke til hos gyn. og NAV
Uff da,det er kjiptTidlig, men helt vanlig.
I dag åpenbart for tidlig, for jeg forsov meg![]()
Takk for derTakk det samme til deg![]()
Samme tidspunktet jeg hadde klokken på i dag detGod morgen. Her har det vært morgen siden kl 6.30 så vært oppe en stund. Snart sovetid igjen her. Hvilke kaker du skal lage idag?
det var detJøss her var det stille i dag
Ee bare innom i pausen jegdet var detog snart blir det stille fra meg. jeg er nødt til å ta igjen en haug med husarbeid som ikke har blitt gjort på en uke. så ser ut som en bomba horehus her inne xD mamma brukte å si det om rot og det er rotete her kan man si
![]()
Det er detJøss her var det stille i dag
Blir spennende med oppdatering fra deg daVi kommer til å klare oss bra, men minst en blir syk. Bare vent og se![]()
Takk, håper jeg ogsåDet er bra![]()
Håper eldste føler seg bedre snart![]()
Håper dere lykkes med detNei tror ikke det. Får de om vi får gitt de bort![]()