Nei:-/. Men med litt intens vugging på vognen så sovnet han igjenOj det var ikke lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei:-/. Men med litt intens vugging på vognen så sovnet han igjenOj det var ikke lenge
Deilig å sove lengeHer fikk jeg sove lenge i dag. Så deilig! Men enste helg er jeg alene med ungene og må tidlig opp begge dagen, så skulle egentlig bare mangle
Hva er planene for dagen da?
Ja greit med litt rene klær sånn av og tilKjedelig men må gjøres
Hørtes veldig deilig utGod morgen. Jeg ligger i senga og trykker. Gubbis sto opp med 3 åringen i morges og jeg fikk sove. Hurra![]()
Jepp, ble mye vaskingÅ nei det er kjipt der
Så kjedelig1 time og på 3je runde i skogen og mini har ennå ikke sovnet. Er stuptrøtt og begynner å bli sutrete. Grei av og til bruker han litt tid å å sovne på turer men alltid så lang tid.
Hehe syvsovereGod morgen! Da var jeg oppe... Gubbe og unge ligger fremdeles og sover![]()
Det vsr bra det daNei:-/. Men med litt intens vugging på vognen så sovnet han igjen![]()
Det tror jeg påJepp, ble mye vasking![]()
Ja det ee i grunn detJa greit med litt rene klær sånn av og til![]()
Det vil du vel. Her vsr det ikke sol lengeDeilig å sove lenge
Ikke mange planer foreløpig, men vil ut i sola![]()
Jada sovnet til sluttSå kjedelighåper han sluknet til slutt...
Ikke rent lite heller. Vugger jeg vognen sutrer og griner han. Ingenting er bra nok idag tydeligvis.
Må få gjort litt,ser ikke ut her
Ah det er deilig da. Jeg har nå kastet en bunke blader og aviser,nå står vel 2.etadje for turHer er mamma og søster på besøk. Mamma er kronisk oppe før hanen galer så når vi sto opp så var huset ganske rent allerede![]()
Ah det er deilig da. Jeg har nå kastet en bunke blader og aviser,nå står vel 2.etadje for tur
Huff, ekstra kjipt. Er han bedre nå eller?Jo, bøtta var greitmen bommet nesten hver gang..
Nei absolutt ikke:-/Hatt allerede nån slike dager.. de er ikke gøy