Lolo
Forumet er livet
Huff, ikke alltid bare bare å få de små til å sovneHerlig du er da. I skogen på tur for å få mini til å sove jeg. Har gått i 1 time og nå begynner han å bli sutrete:S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, ikke alltid bare bare å få de små til å sovneHerlig du er da. I skogen på tur for å få mini til å sove jeg. Har gått i 1 time og nå begynner han å bli sutrete:S
Godt å få det gjortFår med tid til kos med snupps daher skal jeg gå over gulvene og kaste papp
![]()
Nei skal ikke være lett. Men nå sover han nå ihvertfallHuff, ikke alltid bare bare å få de små til å sovne![]()
Føler helgene er litt mer rolige enn ukedageneStille her i dag![]()
Stille her i dag![]()
Ja er jo det men var veldig stille ibdagFøler helgene er litt mer rolige enn ukedagene![]()
Oh hvor har du handlet?Blitt noen kroner fattigere nå...bestilte ullklær til lillesnupp... var på tilbud da, så kunne jo ikke la vær å kjøpe det!!
Oh hvor har du handlet?
Nice,ksnskje jeg finner en julegave der
Nice,ksnskje jeg finner en julegave der![]()
Så kjektBlitt noen kroner fattigere nå...bestilte ullklær til lillesnupp... var på tilbud da, så kunne jo ikke la vær å kjøpe det!!
Så kjekt. Hvor var det tilbud hen? Trenger litt ullklær til min også
Ja ull er fine gaver å gi bortDet gjorde iallefall jegselv om mesteparten er til snuppa da... fint å kunne gi bort noe ull også. Det er så sykt dyrt.
Ja ull er fine gaver å gi bortmå inn å sjekke
Må kanskje inn og kikke litt
Nei det er bra ,blir fort der under salgVar godt utvalg av størrelser ennåikke heeeelt utplukket liksom
Min første er ferdig...Da er første maskin på med klær![]()