det er ikke over alt på grønland men ved t-banen og sånn er ikke det beste strøket, men det er det ikke gågaten i lillestrøm hellerEr ikke farligere der enn andre steder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er ikke over alt på grønland men ved t-banen og sånn er ikke det beste strøket, men det er det ikke gågaten i lillestrøm hellerEr ikke farligere der enn andre steder
Er ett helt enkelt babyteppe som jeg begynte på for lenge siden og egentlig aldri blitt ferdig medJa jeg og på få ferdig en lue .
Hva teppe strikker du?
jeg fikk det med introen jeg og, for ville at lille N skulle se detFikk såvidt med meg introen til det da jeg gikk forbi tven da jeg skulle legge mini:-/. At det går an!!.
Alltid moro med litt nyttYayjeg gleder meg til å bli kvitt de gardinene vi har nå. Ble en nødløsning da vi flyttet inn i februar
![]()
Det er bra,må jo passe på degPusterSøta
Lader opp til 6-7 timer dugnadjobb i hallen i morraBlir nok gøy
![]()
He he det er greitSorry det. Har nettopp hatt en runde med det her så fristet lite med en ny:-/
Bra hun drikker ihvertfallDet skal vileie film via Get
hun spiste bitte litt
drikker å gjør hun
snørra er grønn så enda en kraftig forskjølse :/
![]()
Hihi...nettopp derforJeg har jo ikke vært her![]()
Sykt barn her så begrenser seg littTakkPlaner da
?
Sånt kan man møte på overaltdet er ikke over alt på grønland men ved t-banen og sånn er ikke det beste strøket, men det er det ikke gågaten i lillestrøm heller
Ikke funnet noen som ikke er svindyre desverreEr helt sikkert noen rundt deg også som holder på?fant henne på Instagram jeg
![]()
Lurer på hva som går av folk av og til :-/jeg fikk det med introen jeg og, for ville at lille N skulle se detja !!!
Pasta er det gluten i ja, men får kjøpt egen glutenfri pasta.var den letteste måten å sammeligende meder det gluten i pasta? vet det er det i pølelser så da må man kjøpe de uten melk og gluten mener jeg mamma kjøper
mamma baker selv hun og for hun synes ikke det ferdig er så godt
hun sa det og jeg har smakt det så vet at det er vondt
![]()
Det er snadderMmm![]()
Her ble det pølse og makaroniform.
Hehe ikke santHihi...nettopp derfor![]()
Hvor er han?Gleder meg til kb kommer hjem![]()
Kos dereser den nye askepott filmen vi![]()
Han er på turningHvor er han?![]()