Den er veldig kjekk for å holde orden i matpakken. Så ikke alt havner i en stor haugMå gå til innkjøp av en sånn en!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er veldig kjekk for å holde orden i matpakken. Så ikke alt havner i en stor haugMå gå til innkjøp av en sånn en!!![]()
Ja! Blir ofte en haug jaDen er veldig kjekk for å holde orden i matpakken. Så ikke alt havner i en stor haug![]()
En kan jo være med å påvikre i bhg også da3-åringens barnehagefrokost idag![]()
Vis vedlegget 136609
Litt frukt og grønt, ei pannekake med smør, kanel og sukker, en yoghurt og litt røykalaks.
Jeg er veldig glad for at bhg ikke har fullkost. Jeg vil gjerne være med å påvirke hva hun spiser iløpet av dagen.
Sant.En kan jo være med å påvikre i bhg også da![]()
Ja jeg er kjempefonøyd jeg ogsåSant.
Dessuten mener jeg de har kanskje sunn mat i bhg. Jeg mener, varm mat tre ganger i uka, hjemmelaget brød hver dag, frukt hver eneste dag. Og dette er i tillegg til det vi sender medsyns det er ganske bra jeg altså!
Hva vet du om hva jeg har i de pannekakene? Og sukker er det vel på havregrøt også.Ja jeg er kjempefonøyd jeg ogsåhadde aldri vært så flink hjemme uansett
haha. Her får de også mulighet for havregrøt og havregryn med melk til frokost. Synes nå det er bedre enn pannekaker med sukker jeg da
haha
Det var vel fordi du skrev at du hadde smør, kanel og sukker på deHva vet du om hva jeg har i de pannekakene? Og sukker er det vel på havregrøt også.
Jo, men i røra er det havregryn, speltmel, egg, melk og smør. Like næringsrik som havregrøt, og grøten har iallfall vi både smør, kanel og sukker på.Det var vel fordi du skrev at du hadde smør, kanel og sukker på de![]()
Den er veldig fin den fra Blafre også, laget i Norge så den passer perfekt til yoghurten. Så kan man kjøpe sånn koffert og ha den oppi.Ja! Blir ofte en haug jadessuten er det fint å kunne skille frukt, yoghurt osv.
Må gå til innkjøp av en sånn en!!![]()