Skravletråd for Mai-jentene

Ønsker meg absolutt alt som følger med. Alle som forteller langtidsprøvere at de burde nyyyyyyte tiden uten barn skulle bare visst. :rolleyes: :p
Signerer denne ass... Er så lei av folk som liksom mener vi er så heldige som kan reise hvor vi vil. "Jasså, så du vil bytte ungene dine mot en charter tur??" :))

Signerer denne ass... Er så lei av folk som liksom mener vi er så heldige som kan reise hvor vi vil. "Jasså, så du vil bytte ungene dine mot en charter tur??" :))

Tror ikke man skjønner hva man egentlig sier når man ikke har opplevd dette før. Virker hvert fall ikke sånn synes jeg.

Ååååh! Nå ser jeg på det Adam og Eva greiene. Jeg blir så flaaaaau!! Hahaha:)) :))

Tror ikke man skjønner hva man egentlig sier når man ikke har opplevd dette før. Virker hvert fall ikke sånn synes jeg.
Ja, irriterer meg også. Vi er B-mennesker begge to, og om vi snakker med venner om søvn eller når man står opp eller no sånt, så får jeg ofte kommentaren "bare vent til du får barn, da får du ikke sove lenge da!" Akkurat som om vi ikke vet det! Samme om jeg ikke får sove lenge, for da har jeg jo fått det jeg ønsker meg mest i hele verden.. Tullete folk som ikke tenker

Herregud, jeg og! Måtte bare se bort innimellom, for det var pinlige greier! Men jeg måtte jo se ferdig... :)
Jeg hadde det på opptak. Jeg blir så flaaau. Sitter og fniser som en fjortis her:p Hahaha:))

Ja, irriterer meg også. Vi er B-mennesker begge to, og om vi snakker med venner om søvn eller når man står opp eller no sånt, så får jeg ofte kommentaren "bare vent til du får barn, da får du ikke sove lenge da!" Akkurat som om vi ikke vet det! Samme om jeg ikke får sove lenge, for da har jeg jo fått det jeg ønsker meg mest i hele verden.. Tullete folk som ikke tenker

Ja, helt idiotisk. Den får jeg også når jeg sier at vi har sovet lenge... Får lyst til å spørre om de tror jeg føler meg ett steg nærmere målet dersom jeg setter på masse alarmer på telefonen til ugunstige tider for å forstyrre søvnen min. :p Bare sånn at jeg kan få oppleve halvparten av det jeg egentlig ønsker meg. :rolleyes:

Blir to tette på deg da, så da er det godt med ei som sover natta igjennom ja. Vår har nett begynt med det, men så blei ho sjuk så nå er det vel tilbake til dårlige vaner. Heldigvis er vi nattedyr både pappaen og jeg

Har selv mista to ganger i år, så jeg kjenner godt på den frykten ja... Men som regel går det vel bra etter 6 uker?

Ja, syns to år er perfekt jeg :) :) uff, ja det er så typisk at de blir syke i det man endelig har kommet inn i gode rutiner :P men, så lenge de blir fort friske - finnes ikke noe verre enn ett sykt barn, de er så hjelpeløse stakkars ❤️

Åh, har du? :( Det er ikke noe gøy! Samtidig så setter det jo alt i perspektiv og du vet jo da hvor skjørt det er ❤️ For hver uke som går er det litt og litt mindre sjans, etter du har sett hjertet er det enda mindre sjans for at det skal skje noe, men det er jo en grunn til at man skal være litt forsiktig frem til uke 12 ❤️

God morgen jenter:). Spesielle planer i dag, eller er det bare deilig det endelig er fredag?:)

Tenkte faktisk å dra og svømme i dag, det gleder jeg meg til, herlig treningsform :) Er flink til å svømme i perioder, men vært dårlig i det siste. Men i dag blir det :)

God morgen jenter:). Spesielle planer i dag, eller er det bare deilig det endelig er fredag?:)

God morgen :)
Skal en tur til tannlegen med tøtta, har tett oppfølging pga hun har emalje feil på to tenner bak på ene siden.
Ellers så er det på skolen med henne etter det også er det avslapping hjemme ;)
Noen planer idag du da ? :)

God morgen!
På jobb på fredagen min :P haha! Godt jeg nektet å jobbe i helgen;)
Rundet 8 uker i dag, hurra! Bare 4 uker igjen til 12:D

God morgen. Hjemme med en frøken som ikke ville i bhg i dag. Men jeg jobber natt så da gjør det jo ikke noe. :) fin start på helgen :)

God morgen :)
Skal en tur til tannlegen med tøtta, har tett oppfølging pga hun har emalje feil på to tenner bak på ene siden.
Ellers så er det på skolen med henne etter det også er det avslapping hjemme ;)
Noen planer idag du da ? :)
Er ute på shopping tur:). Ellers besøke tanteungen min som ble født for noen dager siden❤️

God morgen og god fredag! :D

Sliter skikkelig før lunsj på jobben denne uka, spesielt i dag. Føler jeg snart skal svime av :nailbiting: Skikkelig uggen, sliten og trøtt. Vanskelig å holde samtaler med kollegaene. Gleder meg til helg :happy:

Back
Topp