H
Hei
Guest
Skal ta cytotec snart for å få ut rester etter keisersnitt, men en venninne som er sykepleier sa nå at jeg kan dø eller bli steril siden livmoren kan revne med denne behandlingen 4 mnd etter keisersnitt? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble satt igang med cytotec, og da spurte de om jeg hadde hatt ks. Isåfall skulle jeg fått andre tabletter. Nettopp pga fare for ruptur. Nå skal det sies at jeg ikke har fått særlig sterke rier av cytotec, men det reagerer vi sikkert forskjellig.
Jeg ble satt igang med cytotec, og da spurte de om jeg hadde hatt ks. Isåfall skulle jeg fått andre tabletter. Nettopp pga fare for ruptur. Nå skal det sies at jeg ikke har fått særlig sterke rier av cytotec, men det reagerer vi sikkert forskjellig.
Ring sykehuset og forhør deg. Merkelig at de ikke opplyser deg om dette.Kan ikke forstå at jeg ikke fikk beskjed om at dette kan være livsfarlig, hadde ikke visst om dette engang om det ikke var for venninnen min.
Jeg ble også spurt om det før igangsettelse, opptil flere gangerJeg ble satt igang med cytotec, og da spurte de om jeg hadde hatt ks. Isåfall skulle jeg fått andre tabletter. Nettopp pga fare for ruptur. Nå skal det sies at jeg ikke har fått særlig sterke rier av cytotec, men det reagerer vi sikkert forskjellig.