Skravletråd september

Vår årsdag er på nyttårsaften, så vi har pleid å lage god mat, noe godt å drikke og gi en gave. Blir en fest uttpå kvelden, men det er mest fordi det er nyttårsfeiring :)
koselig :)

Ikke for å være slem eller noe.
Denne tråden er veldig hyggelig, og man føler men er med venner her, men denne er på et åpent forum.
Hvem som helst kan komme inn og lese de man skriver.
Man kan bli gjenkjent hvem man er i virkeligheten.
Man kan si hva man vil om seg selv, men jeg ville ha vært forsiktig med å diskutere andre personers helse
takk for at du sier det :) men kommer til å slette det etterpå :)

Ikke for å være slem eller noe.
Denne tråden er veldig hyggelig, og man føler men er med venner her, men denne er på et åpent forum.
Hvem som helst kan komme inn og lese de man skriver.
Man kan bli gjenkjent hvem man er i virkeligheten.
Man kan si hva man vil om seg selv, men jeg ville ha vært forsiktig med å diskutere andre personers helse
Oi :( Såpass... noen spesiell grunn til at han ble lam? Har han kastet opp hver dag i 1 år uten at de har gjort noe før nå??? Det høres jo drøyt ut??

kunne du ha fjernet qoute? :)

Mannen er så søt som trøster meg når jeg er lei meg ❤️ han kiler meg når jeg er trist og sier at det blir vår tur og ❤️ sliter sånn med dette at vi mister, mens vennene mine klarer å bære frem ett barn. Er som jeg sa til han føler meg mislykket på den måten ... :( jeg er på vei opp men det får bare ta den det trenger for å rushe med følelsene og "sorg" det er ikke bra ...
Du er heldig som har en slik mann som hjelper deg opp når du er nede ❤

Back
Topp