jenta86
Gift med forumet
Hehe...går vell fort unna når man først begynnerÅhuff, det tør jeg ikke tenke på engangmen føler virkelig ikke jeg har skrevet over 2500 innlegg på 15 dager. Var ikke her de første fem dagene heller av september
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...går vell fort unna når man først begynnerÅhuff, det tør jeg ikke tenke på engangmen føler virkelig ikke jeg har skrevet over 2500 innlegg på 15 dager. Var ikke her de første fem dagene heller av september
![]()
Bra den kom tilbake til slutt!!Vi fikk strømmen tilbake etter 3 t....
Hehe...går vell fort unna når man først begynner![]()
God morgenGod morgen. Planer for dagen idag da?
God morgen, KenguGod morgen![]()
Samme herEr det det gjørikke rart jeg kjenner det i tomlene at jeg har tasta endel
![]()
Good morningGod morgen til dere.
Sovna visst tidlig i går kveld!
Hun godtok den?Da er første måltid gitt. Spent her gitt![]()
God morgen søte duGod morgen![]()
Tusen takkGod morgen søte du![]()
Juhu! Hva har du fått?Jeij!
Da har pakken rra Buzzador kommet![]()
Nei helt forferdelig. Mamma måtte levere lille i bhg. 13+4 i dag.Åh, høres ikke ut som en perfekt start på dagen. Langt på vei?
Skulle ønske hun kom hitGod morgen
Jeg skal rydde klart til vaskedama og så jobb kl 11 og rett på foreldremøte kl 19
Du da?
Ja var det. Ifølge sjefen min så er alle trøtte etter jobb da. Eeehm okGood morning
Du var vel trøtt dadeilig med ekstra søvn!
Synes drt var lite i den denne gangenJeij!
Da har pakken rra Buzzador kommet![]()
Har du egen mølle?Tror det blir intervaller på mølla, og kjernestyrke. Er det jeg bør trene hvertfall.
Huff! God bedring!Jeg skal være hjemme. For en morgen sier jeg bare... Sinnataggen på halvannet år. Og meg hengende over doskåla for første gang i svangerskapet. Herregud. Måtte grine litt også.
Nja. Jeg våknet kl 03 i natt og sleit med å sovne igjen. Hadde noe luftsmerter da og. Men ikke så ille. Bare plagsomt. Tror jeg snudde meg fra side til side hundre ganger i natt!
Vaskemiddel fra Vanish GoldJuhu! Hva har du fått?
Har ikke fått hentet den enda jeg..Synes drt var lite i den denne gangen