Går dere på noen aktiviteter med babyen?
For eksempel babysang, babysvømming, baby-yoga, faste trilleturer, etc.

For eksempel babysang, babysvømming, baby-yoga, faste trilleturer, etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Mandag er det mor barn trening - mest for meg, men har er jo med og ligger mye på magen og kikker denne timen. Så drar noen av oss på trilletur rett etter trening. Tirsdag er det babysang med påfølgende trilletur opp til varden bak byen. Onsdag er det babysvømming (begynner denne uka). Torsdag er det tur med bæregruppa i byen. Så blir det mye turer ellers ogsåvi storkoser oss. Er vi hjemme en hel dag blir jeg sliten og mini kjeder seg.
Det høres veldig kjekt ut å være med på så mye!![]()
Vi går på babysvømming. Har tenkt å prøve babysang også. Det er i kirken her da, lurer på om de synger sånne kristne sanger eller vanlige barnesanger?
Så koselig at dere er flere som går tur sammenVi prøver også å komme oss ut hver dag, men kjenner ikke så mange andre som er i permisjon med baby akkurat nå.
Veldig koselig. De jeg går tur med er folk jeg har truffet på hhv babysang og mor/barn trening, evnt via div facebooksider![]()
Babysang er også i kirken her, men er en grei blanding mellom kristne og ikke kristne sanger. Ser at mini elsker det, så det alene gjør det verdt å gå![]()
Hehe.. her kjente jeg 2 stkMin lille er også veldig glad i sang og musikkSå tenker å prøve babysang, bare håper at jeg kjenner igjen noen av sangene de synger der
![]()
Her er det kun babysvømming som er fast, men vi må også komme oss ut på noe i løpet av dagen, hvis ikke blir både jeg og mini sutrete![]()
Hehe.. her kjente jeg 2 stkmen ellers enkle samger, ikke forventet at vi kunne dem.. og hun sang dem alltid to ganger slik at man har mulighet på andre repetisjon. Fikk også med oss utskrift av sangene hjem
![]()
Vi går på babysvømmingkjempekoselig og sosialt
Vi går på babysvømming, trillegruppe, babysang og babytreff![]()
Så kjekt da![]()
Hva går babytreff ut på?
Vi går på mor-og barn trening, babysvømming og barseltreff, i tillegg begynner straks babysang![]()
Da møtes vi bare hjemme med noen av oss som er med i gruppababyene leker og mødrene skravler og spiser kake
heter vel barselgruppe mange andre steder
![]()
Åja, så koselig da![]()
Her har vi bare barselgruppetreff på helsestasjonen ennå...
Mer enn oss. Her var det 1 barseltreff på helsestasjonen. og null mer.
Syns det er litt dumt. Er ganske sjenert og hadde jo gruet meg litt, men tenkte at det kunne vær en anledning til å bli kjent med noen. For flyttet til her jeg bor for litt over 1 år siden, så kjenner ikke folk. Har blitt kjent med ei her, men er ganske nytt. Har vell møtts 4 ganger på 6 mndså jeg får jo ikke vært særlig sosial :-/