Skravletråd september

Dere har gjort i kveld? :)

Var hos tannlegen og trengte kun en bedøvelse. Skal tilbake neste uke og sette plan :) legen må bare skrive at jeg ikke har vært hos tannlegen pga ME så får jeg en del dekket :) kan hende jeg må trekke tannen som må rotfylles får se neste uke på tirsdag

Jepp, men ventet alltid til alle episodene i hver sesong kom. Klarte ikke vente en og en uke:D
Ja, greit å se det i eget tempo:)
Kommer det ny sesong snart også?

Dere har gjort i kveld? :)

Var hos tannlegen og trengte kun en bedøvelse. Skal tilbake neste uke og sette plan :) legen må bare skrive at jeg ikke har vært hos tannlegen pga ME så får jeg en del dekket :) kan hende jeg må trekke tannen som må rotfylles får se neste uke på tirsdag

Ikveld har jeg vaska flasker og kokt de. Vært på ukeshandling og planlagt middager for hele uken. Og lagt jenta. Hva gjør du nå da?:)

Hva gjør dere ikveld da?
Nå slapper jeg av etter tannlegen :) har ikke noe adrenalin kick etter bedøvelsen for hun tok en annen en. Liker godt tannlegen min. Har tannlege skrekk, men skrekk om jeg ikke reparerer tennene mine og må rotfylle eller trekke :p duda? :)

Samboer legger bare all slags rester i en toast han. :p om det er for lite en hel lunsj. Tre fiskepinner til overs? Rett i toast! Haha :p
Fiskepinner i en toast? :o :p

Back
Topp