Boblefrua
Forumet er livet
Ja, fikk ikke besøk av kongen såSånne dager er også ganske digg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, fikk ikke besøk av kongen såSånne dager er også ganske digg![]()
Sovnet for over 1 time siden herEr alle barna lagt?
Å, jeg elsker den serienJeg hadde bare sett sesong 2 av game of thrones tidligere.
Jepp, men ventet alltid til alle episodene i hver sesong kom. Klarte ikke vente en og en uke![]()
Var carbonara i dagMå ta en tur innom da![]()
DeiligSovnet for over 1 time siden her![]()
Ja, greit å se det i eget tempoJepp, men ventet alltid til alle episodene i hver sesong kom. Klarte ikke vente en og en uke![]()
Jeg har litt kranglete hud og sover i bambus sengetøy. Det er himmelsk detElsker bambus.
Hadde ikke hørt om det før frøkna fikk atopisk eksem og ikke tålte ull..
Da va bambus redningen
Hvor mange sesonger er det da?Å, jeg elsker den serien
Har bare sett de som har gått på TV
Godt vi er flere! Men skulle ønske de kunne laget alle sesongene med en gangDet gjorde vi og. Klarer heller ikke vente en uke i slengen![]()
Var det strengt tatt en reell fare?Ja, fikk ikke besøk av kongen så![]()
Det synes jeg er godtVar carbonara i dag![]()
Dere har gjort i kveld?![]()
Var hos tannlegen og trengte kun en bedøvelse. Skal tilbake neste uke og sette planlegen må bare skrive at jeg ikke har vært hos tannlegen pga ME så får jeg en del dekket
kan hende jeg må trekke tannen som må rotfylles får se neste uke på tirsdag
Ja,jeg får gjøre detTar det igjen senere da![]()
Ja, hun var trøtt i kveldDeilig![]()
Det kan jeg tenke meg.Jeg har litt kranglete hud og sover i bambus sengetøy. Det er himmelsk det![]()
Nå slapper jeg av etter tannlegenHva gjør dere ikveld da?
Fiskepinner i en toast?Samboer legger bare all slags rester i en toast han.om det er for lite en hel lunsj. Tre fiskepinner til overs? Rett i toast! Haha
![]()