Skravletråd september

Noen tips til julegaver til gutter i alderen 10-13?:)

Herlige morgen :)sovet siden halv ni igår kveld til halv åtte i morrest :o en nokså søvnløs helg resulterte i en veeldig tidlig kveld for en sliten mamma. Frøkna var i seng 6 igår så regnet med hun var tidlig våken - men sov jaggu meg til halv åtte med to matinger imellom :)

Noen tips til julegaver til gutter i alderen 10-13?:)

Sliter med det samme. Tantebarnet er 13. Blir ofte penger da han sparer til f.eks ny ipad og sykkel. Ellers klær :) vet du interessene hans/deres?

Sliter med det samme. Tantebarnet er 13. Blir ofte penger da han sparer til f.eks ny ipad og sykkel. Ellers klær :) vet du interessene hans/deres?
Blir som regel penger...
Ene er intr fotball,og de 2 andre er ps3/4 eller generelt spill(men skal unngå noe gaver som er relatert til det)

Blir som regel penger...
Ene er intr fotball,og de 2 andre er ps3/4 eller generelt spill(men skal unngå noe gaver som er relatert til det)

Noen fotballeffekter og han holder med et lag? De to andre blir det litt verre med.:p penger eller klær kanskje

Noen fotballeffekter og han holder med et lag? De to andre blir det litt verre med.:p penger eller klær kanskje
Mulig det blir noe slags fotballrelatert til han :p de andre...uff :p hehe

Jeg har skravla meg opp 2 plasser i dag :D

Flinka! Mener jeg skravla meg opp 3 plasser enten igår eller ila de to dagene. Vet jeg var på 7. Plutselig på 4 :p håper jeg holder meg der, men tviler :p

Back
Topp