Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her...Ingen cracings mer! Men hadde sjømat cravings lenge! Nå har jeg bare lyst på alt jeg ikke kan spise. Spekemat, rødvin, snus haha!
Slutta å røyke ved positiv test, og det lukter så goooodt!!!Samme her...
Slutta å røyke for ett år siden, og det eneste jeg virkelig VIL ha er en røyk![]()
Og sånn ellers er pommes frites med sweet chilli mayo (det som er tilbehør til sliders) på Egon helt fantastisk!
Jeg slutta da vi satte i gang med søknadsprosessen og utredning for ivf... Angrer ikke, men det lukter jo innmari godt!Slutta å røyke ved positiv test, og det lukter så goooodt!!!
Jeg for min del skulle ønske jeg slutta før jeg ble gravid. Nå er det liksom bare for babyen og ikke for meg selv, og da er jeg redd det er lett å gå tilbake igjen når det bare er meg i kroppen minJeg slutta da vi satte i gang med søknadsprosessen og utredning for ivf... Angrer ikke, men det lukter jo innmari godt!
Samme her...
Slutta å røyke for ett år siden, og det eneste jeg virkelig VIL ha er en røyk![]()
Og sånn ellers er pommes frites med sweet chilli mayo (det som er tilbehør til sliders) på Egon helt fantastisk!
Kanskje det hjelper å huske at det er utrolig skadelig for babyen din etter fødsel også, bare det du puster inn og ut i lang tid etter en røyk er skadelig for baby, stoffene som fester seg i hår og klær er farlig og giftstoffer kan overføres via morsmelk (http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/amming-og-royking-28883.html?page=1)Jeg for min del skulle ønske jeg slutta før jeg ble gravid. Nå er det liksom bare for babyen og ikke for meg selv, og da er jeg redd det er lett å gå tilbake igjen når det bare er meg i kroppen min![]()
Samme her...