Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vettu hva jeg tar med meg lillemora og kommer!Landstreff med spekemat i april!!![]()
Hadde vært digg!!Vettu hva jeg tar med meg lillemora og kommer!
Jeg skal til en hver tid ha tenna godt plantet i fenalåret mitt. Hver gang en jordmor kommer inn skal jeg være svært opptatt med låret, Så de har to valg: 1 sende meg hjem så fort som mulig siden det lukter spekemat helt ned til føden i 3. Etg. 2: Gi meg enerom helt nederst i gangen.Har også store planer om å ta med meg spekeskinke i fødebagen.spekeskinke og flatbrød!
Haha! Fantastisk idé! Skal bære med meg det låret overalt. Binde den fast til hånda mi.Jeg skal til en hver tid ha tenna godt plantet i fenalåret mitt. Hver gang en jordmor kommer inn skal jeg være svært opptatt med låret, Så de har to valg: 1 sende meg hjem så fort som mulig siden det lukter spekemat helt ned til føden i 3. Etg. 2: Gi meg enerom helt nederst i gangen.
Jeg tenkte å be om tvilling kasse på jul så lillemor og fenalåret hele tiden kan trille rundt sammen med meg.Haha! Fantastisk idé! Skal bære med meg det låret overalt. Binde den fast til hånda mi.![]()
Men ideen om forlenget fenalår-arm var også veldig forlokkende. Eneste problemet man kan møte på der et et lite opphold på psykeriatisk avdeling, kanskje det samme med tvilling kassa på jul ogsåHaha! Fantastisk idé! Skal bære med meg det låret overalt. Binde den fast til hånda mi.![]()
Jeg ler og ler! Skulle virkelig ønske at jeg turde!Jeg tenkte å be om tvilling kasse på jul så lillemor og fenalåret hele tiden kan trille rundt sammen med meg.
Tja, ikke det verste som kan skje det, så lenge de ikke tar fra meg fenalåret.Men ideen om forlenget fenalår-arm var også veldig forlokkende. Eneste problemet man kan møte på der et et lite opphold på psykeriatisk avdeling, kanskje det samme med tvilling kassa på jul også![]()
Hvem tørr å ta fra ei preggis/fødende dame noe som helst...?Tja, ikke det verste som kan skje det, så lenge de ikke tar fra meg fenalåret.![]()
Julekake med morrpølse og majones står høyt på ønskelista i dag gitt... Men jeg får vel klar med med rugsprø med makrell i tomat...