Sjokolade da.. Igjen..!

Haha, takk. Helt utrolig egentlig, men veldig motivert til å gå ned kg fra svangerskapet nå :)

Jeg burde skjerpe meg og... Klarte to uker med snopefri (lov i helgene da), men denne uka gikk det ikke :p
Prøver igjen på mandag!

Jeg burde skjerpe meg og... Klarte to uker med snopefri (lov i helgene da), men denne uka gikk det ikke :p
Prøver igjen på mandag!
Blanke ark :)

Jeg vurderer å kjøpe meg en liten ting til i morgen kveld, men det kan ikke være sjokkis for da sprekker jeg herfra og til månen :p

Jeg spiste også utrolig mye stratos (og annen sjokolade ) etter jeg hadde født nr 3. Tror han stakkar fikk sjokomelk i steden for vanlig melk :P

He he, tror den er lysebrun her og. Eller var. Nå øver jeg på å begrense meg. Har forsåvidt øvd lenge da, men må fortsette å øve ;)

Legg ut bilde av papiret da!
Random quote..

Hvordan går det?

Her har jeg ikke spist sjokkis på over en uke :o kun spist litt smågodt de to siste lørdagene og så holdt meg helt unna alt de andre dagene.. Helt sykt, for har jo spist sjokolade omtrent hver eneste dag gjennom svangerskapet :o har vært helt hekta, så tør ikke prøve meg på sjokolade enda, må nok vente noen uker..

Random quote..

Hvordan går det?

Her har jeg ikke spist sjokkis på over en uke :o kun spist litt smågodt de to siste lørdagene og så holdt meg helt unna alt de andre dagene.. Helt sykt, for har jo spist sjokolade omtrent hver eneste dag gjennom svangerskapet :o har vært helt hekta, så tør ikke prøve meg på sjokolade enda, må nok vente noen uker..

Så flink du har vært!!
D går greit nok her og. Blir litt sjokolade i løpet av uken, men ikke masse, og holder meg innenfor kalorimengden jeg skal.

Back
Topp