Skravletråd september

Hva har du gjor idag da siden det har vært hektisk ? :)
Natta! Birde følge ditt eksempel å legge meg også.. zzz
Ble en spontantur med noen venner i godværet,gikk 4km i fjellet :) så var det hjem å skifte klær å dra på cup til jenta ;) så hjem igjen og dusje å kjøre henne på diskotek ;) å lage middag inni alt..så skal opp halv 8 imorgen da de skal spille 2 jamper fra morgenen av,så skal jeg stå i kiosken 3t før det blir en avgjørende tippeligakamp kl.18 det vi håper på gul :) :p

Ble en spontantur med noen venner i godværet,gikk 4km i fjellet :) så var det hjem å skifte klær å dra på cup til jenta ;) så hjem igjen og dusje å kjøre henne på diskotek ;) å lage middag inni alt..så skal opp halv 8 imorgen da de skal spille 2 jamper fra morgenen av,så skal jeg stå i kiosken 3t før det blir en avgjørende tippeligakamp kl.18 det vi håper på gul :) :p

oj! Hørtes ut som en hektisk dag ja :p

Alt for mett nå :)

Ja, haha x) Jeg begynte å lure fælt, for den billetten han fikk hjemme i Norge stoppa i Moskva, så vi trodde jo siste stopp var der. :p
Neei, det går kjempefort. :D Vi har masse detaljer som skal på plass, men alt skal være hemmelig for hele familien, så er hardt å planlegge når du bor i samme hus som svigers. :p
Oi, så spennende med hemmelig bryllup:D

Back
Topp