jenta86
Gift med forumet
Og sett deg delmål underveisMed en god porsjon viljestyrke, null godis, og masse trilleturer bør det vel gå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og sett deg delmål underveisMed en god porsjon viljestyrke, null godis, og masse trilleturer bør det vel gå![]()
Var veldig godtNam da!
TakkÅååh!! *sikle,sikle*
Du har vært kjempe flink![]()
Så flink du har hvertFlink du har vært dasikra meg noen huspoeng idag og jeg
shainet hele huset og vaska masse klær, sorterte alle klesskapene og strigla kjøkken. Vaska flasker og ordna mat klar til henne i doseringsbegrene. Og laget hjemmelaga pizza
![]()
Ble en spontantur med noen venner i godværet,gikk 4km i fjelletHva har du gjor idag da siden det har vært hektisk ?![]()
Natta! Birde følge ditt eksempel å legge meg også.. zzz
Tror jeg påTakkBle veldig godt
![]()
Ble en spontantur med noen venner i godværet,gikk 4km i fjelletså var det hjem å skifte klær å dra på cup til jenta
så hjem igjen og dusje å kjøre henne på diskotek
å lage middag inni alt..så skal opp halv 8 imorgen da de skal spille 2 jamper fra morgenen av,så skal jeg stå i kiosken 3t før det blir en avgjørende tippeligakamp kl.18 det vi håper på gul
![]()
![]()
Så flink du har hvert![]()
Tviler ikke på detVar veldig godt![]()
Og sett deg delmål underveis![]()
Var veldig godt ogsåNam nam
Det så veldig godt ut![]()
Når skal dere hjem da?Yesvi koser oss masse
Kom tors.
Hehe...kommer ikke til å kjede meg neiOg jeg som syntes jeg hadde nok å finne på neste ukejeg skal jo ikke jobbe engang så Haha
![]()
Det er de så absoluttRegner med føtterne må være ganske gåen etter dagen![]()
Hehe...kommer ikke til å kjede meg nei![]()
Oi, så spennende med hemmelig bryllupJa, haha x) Jeg begynte å lure fælt, for den billetten han fikk hjemme i Norge stoppa i Moskva, så vi trodde jo siste stopp var der.![]()
Neei, det går kjempefort.Vi har masse detaljer som skal på plass, men alt skal være hemmelig for hele familien, så er hardt å planlegge når du bor i samme hus som svigers.
![]()
Så bra daPrøvde å steke den for å gi den stekeskorpe, og så hev jeg den i ovnen.
Ble veldig bra![]()
Nød lærer naken kvinne å spinne..Så bra da![]()