Skravletråd

har dere bursdagskasse med gaver liggende eller kjøper for hver bursdag? jeg har kjøpt for hver til nå, men siden det gjerne går i det samme med lego til guttene tenkte jeg kanskje kjøpe inn litt så jeg slipper å handle hver gang..
Bruker som regel å handle inn når jeg kommer over tilbud, for det blir en del bursdager og det er greit om man kan spare litt. Nå begynner foreldregruppa å bli enige om å ha et tak på gaver i bursdag, 100kr er det de fleste er enige, så da er det veldig greit om man får noe rabatt på gavene.

:D hadde vi kunne ha bestilt dem hadde det jo vært veldig greit:) men tviler på at de hører på oss:)

Men mener min kusine bestemte seg for keisersnitt og da bestemte ho å datoen.

Men vil jo helst ha mini ut rett vei, så da får ho komme når ho vil, men ho kan jo være snill å høre på morra si:)
Rett vei er fint :)

Sånn. Da har jeg vært på ul, vi har handlet, spist lunsj og sitter nå I hengekøya :)

Ul gikk veldig bra - plutten vokser som han skal og er ikke større enn normalen ;) så bare legen som tok litt av.

Han lo litt av henvisningen til legen da - hun hadde visst bare skrevet "bekreftet graviditet, sender til kontroll". Han mente at ved uke 32 så var jeg nok ganske sikker på at jeg var gravid ja :)
Ja de kan få sagt det de legene :))

Kroppen er ekstremt sliten i dag.. Tror nok det er fordi jeg styra litt i går og i dag har jeg vært innom jobben og pakka ned hele pulten min... Og eldste har med seg en klassekompis hjem og de greier ikke helt leke på en god måte i dag.. Sliten!

Kroppen er ekstremt sliten i dag.. Tror nok det er fordi jeg styra litt i går og i dag har jeg vært innom jobben og pakka ned hele pulten min... Og eldste har med seg en klassekompis hjem og de greier ikke helt leke på en god måte i dag.. Sliten!
Da skjønner en jo at du er sliten. En kan jo bli sliten av mindre. Og vi får som oftest igjenn for det dagen etter når vi styrer litt :)

Back
Topp