Oh yums ^-^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yums ^-^
Håper du føder på termin da!Min er født 7.7.13 og denne har termin 15.11.15. Blir spennende å se hvilken dato det blir![]()
Det sa jeg å hahaOh yums ^-^
Lykke til og god handletur ^-^Det sa jeg å hahamåtte trille meg ut i bilen
![]()
Skal ut å få tak i gave å litt mat til helga![]()
Bruker som regel å handle inn når jeg kommer over tilbud, for det blir en del bursdager og det er greit om man kan spare litt. Nå begynner foreldregruppa å bli enige om å ha et tak på gaver i bursdag, 100kr er det de fleste er enige, så da er det veldig greit om man får noe rabatt på gavene.har dere bursdagskasse med gaver liggende eller kjøper for hver bursdag? jeg har kjøpt for hver til nå, men siden det gjerne går i det samme med lego til guttene tenkte jeg kanskje kjøpe inn litt så jeg slipper å handle hver gang..
Datoer er jo så moro! Er jo ikke flere sånne 10.11.12 osv som det har vært før om åreneMorsomt å se at andre tenker sånn
Hadde jo mest lyst på 05.10.15, men så ble det november og ikke oktober![]()
Burde vel starte - hvis ikke bare lage pizzadeigen
Hva lager du?
Høres godt ut ^-^Meksikansk gryte med hvitløksbaguetter![]()
Nei - blir jo ikke det :/ men mye morro man kan ha likevelDatoer er jo så moro! Er jo ikke flere sånne 10.11.12 osv som det har vært før om årene![]()
Rett vei er finthadde vi kunne ha bestilt dem hadde det jo vært veldig greit
men tviler på at de hører på oss
Men mener min kusine bestemte seg for keisersnitt og da bestemte ho å datoen.
Men vil jo helst ha mini ut rett vei, så da får ho komme når ho vil, men ho kan jo være snill å høre på morra si![]()
Høres godt ut ^-^
Hadde det vært opp til meg, tynn bunn + tomatsaus, skinke, ost, champignon og mozzarella ^-^Dere skal ha pizza?hva har du på?
Ja, absoluttNei - blir jo ikke det :/ men mye morro man kan ha likevel![]()
Ja de kan få sagt det de legeneSånn. Da har jeg vært på ul, vi har handlet, spist lunsj og sitter nå I hengekøya
Ul gikk veldig bra - plutten vokser som han skal og er ikke større enn normalenså bare legen som tok litt av.
Han lo litt av henvisningen til legen da - hun hadde visst bare skrevet "bekreftet graviditet, sender til kontroll". Han mente at ved uke 32 så var jeg nok ganske sikker på at jeg var gravid ja![]()
Ja regner med det, vil helst ha med hode først åRett vei er fint![]()
Da skjønner en jo at du er sliten. En kan jo bli sliten av mindre. Og vi får som oftest igjenn for det dagen etter når vi styrer littKroppen er ekstremt sliten i dag.. Tror nok det er fordi jeg styra litt i går og i dag har jeg vært innom jobben og pakka ned hele pulten min... Og eldste har med seg en klassekompis hjem og de greier ikke helt leke på en god måte i dag.. Sliten!