Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AbsoluttDet er deilig![]()
Bra det skravles mye da, så får vi kanskje et oktoberhint i morraJavar i byen og trilletur i flere timer idag. Vips, 50-60 sider
![]()
Jeg leser gjerne bare de første sidene og de siste sidene jeg har gått glipp avIkke ofte jeg gidder å bla meg tilbake. Hakke tiden bestandig![]()
Wow hadde jeg aldri trodd. Skal ikke klage da neiJepp. Ligg over 900 innlegg mener jeg at jeg såikke verst!
jeg var på sjette, men vært her lite idag så datt til 8
![]()
Ja, var en go del skriking den første måneden spesielt. Ihvertfall etter gulsotten begynte å slippe taket. Første uka var det mest soving. Hun var så plaget med umodne tarmer og lukkemuskel. Så gulpa ekstremt mye :/
Blir da slik,har jo ikke tidHar ikke vært mye ute siden fødselen, vært i ett bryllup ellers forening![]()
Koselig å bare komme seg ut for ett par timer og lufte seg littBlir da slik,har jo ikke tidjeg skal på julekonsert rett før jul,men blir vell ikke hæla i taket for den del
![]()
Sant detKoselig å bare komme seg ut for ett par timer og lufte seg litt![]()
Ja det vsr gøyEr det bra?
Jeg så litt på slutten herJa det vsr gøy
Hvilken konsert skal du på? Har så lyst til å gå på en konsert eller revy ila høstenSant det![]()
Uffda, høres ikke godt ut! Bra det er bedre nå da![]()
Må være hardt daJeg så litt på slutten her![]()
God nattDa tror jeg at jeg tusler og finner sengen. God natt. Skravles i morgen
![]()
Wow hadde jeg aldri trodd. Skal ikke klage da nei. Kanskje håp om å komme innenfor topp 10 også da.
![]()
Ja, det virker sånn.Må være hardt da
Samme her. Må få med meg litt av det som har skjedd. Men ikke ti sider liksomJeg leser gjerne bare de første sidene og de siste sidene jeg har gått glipp av![]()
God natt og sov godtDa tror jeg at jeg tusler og finner sengen. God natt. Skravles i morgen
![]()
ja, blir spennende å se hva tallet for idag blirBra det skravles mye da, så får vi kanskje et oktoberhint i morra![]()