Prøve å få til litt daNei ikke jeg hvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøve å få til litt daNei ikke jeg hvertfall
Åja! Vært på føtterne siden tidlig idag morrest. Og gått to timer trilletur og unnagjort ærender i byenDet er fantastisk etter en lang dag![]()
Hadde gått fint om jeg hadde vært innpå her konstant fram til leggetidDet kan vel bli litt voldsomt selv for deg![]()
Har vel andre ting å gjøre ogsåHadde gått fint om jeg hadde vært innpå her konstant fram til leggetid
Men har ikke tid til det![]()
Ja 50innlegg kanskjePrøve å få til litt da![]()
Litt overalt, ingen faste stederJa det tror jrg på. Hvor shopper du?
Aha mye fint der daLitt overalt, ingen faste stedermen litt ekstra glad i Nameit..
Er det noen som tror dere ikke klarer dere uten meg?!Ja uten deg![]()
Da blir man sliten i beinaÅja! Vært på føtterne siden tidlig idag morrest. Og gått to timer trilletur og unnagjort ærender i byen![]()
Har visst det idagHar vel andre ting å gjøre også![]()
Ja klart vi tror detEr det noen som tror dere ikke klarer dere uten meg?!![]()
Det kan vel jeg også få tilJa 50innlegg kanskje
Greit å gjøre det før helga begynner ogsåHar visst det idag![]()
Åja! Blitt noen turer denne uka, så føttene får kjørt segDa blir man sliten i beina![]()
Du får holde godt fast på den... Jeg beveger meg stadig oppoverZ4 plass![]()
Fikk 2 min så snudde han ryggen til meg og sov videreHehe. Lenge siden middag har gjort meg så utslått. Men helt fersk sei var så godt at jeg klarte ikke stoppe før jeg var stappmett![]()
Har du måtte lagt deg med lille nå?
Ja det er detAha mye fint der da
Fikk 2 min så snudde han ryggen til meg og sov videre. Så tuslet litt ut i stuen igjen
. Men vurderer sterkt å legge meg. Øynene faller snart igjen
![]()
Da er dere rarere enn jeg troddeJa klart vi tror det