Noen dager blir visst bare sånnEr vel omtrent der jeg også ligger
Jeg har innført litt mindre forumtid for å få ting til å gå rundt denne hektiske måneden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen dager blir visst bare sånnEr vel omtrent der jeg også ligger
Jeg fikk en halvtime på øyet i løpet av dagen. Men skulle trengt mer. Kroppen trenger hvile tydeligvisSamme her. Fikk sove meg en liten halvtime etter middag, så blir vel en stund til jeg tar kveld![]()
Samme blir det herÅåååh så trøtt jeg ble:-/. Blir en tidlig kveld kjenner jeg![]()
Her også.Ååååh så trøtt jeg ble:-/. Blir en tidlig kveld kjenner jeg![]()
Burde vel bare legge deg da mens du kan?Veldig lite. Kjenner jeg er utrolig trøtt. Mini sover heldigvis såpass godt i kveld at jeg får vært litt i stuen i kveld. Der da?
Blir nok det her ogsåHer også.
Tenker jeg er i seng innen en halv time
Det er det helt klartDeilig å være ferdig med sånt![]()
Sofakos, betale regninger og nettshopping
Du da?
Hørtes godt ut![]()
Ja, skikkelig luksusHøres jo kjempe lurt ut![]()
Pleier å ta litt tid før han sover tungt nok til at jeg kommer meg ut av soverommet. Men ellers sover han ganske greit med noen amminger ila natten. Men har ørebetennelse og vært ett par ganske urolige netter nå hvor han har våknet hver time og hatt en våken økt mellom 3 og 4 ca.Burde vel bare legge deg da mens du kan?pleier han å sove dårlig?
Her er det te, sofasliting og tv på gang. Perfekt kveld![]()
Ikke noe. Ser på tv 3
4 plassHvor ligger du nå?
Pleier å ta litt tid før han sover tungt nok til at jeg kommer meg ut av soverommet. Men ellers sover han ganske greit med noen amminger ila natten. Men har ørebetennelse og vært ett par ganske urolige netter nå hvor han har våknet hver time og hatt en våken økt mellom 3 og 4 ca.
Du er rå hver dagDu har vært helt rå idag
Jeg nærmer meg 100 innlegg liksom![]()
Ikke bare de små som kan det altsåVar det. Spiste meg så mett at måtte kapitulere i senga rett etter middagen. Spiste meg rett og slett i matkoma![]()
Ligger helt nede på en 17. plass jeg4 plass![]()
11 mnd og 4 årSå deilig.
Hvor gamle var de igjen?
Her var det stille kl 19:40 i dag![]()
Hva skal du shoppe?Sofakos, betale regninger og nettshopping
Du da?