jenta86
Gift med forumet
Har masse herÅåh fikk så lyst på:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har masse herÅåh fikk så lyst på:-/
Husk å ta vare på deg selv oppi alt
Sender deg en god klem![]()
Oi skal si du har mye på programmet om dagen. Kondolerer masse med dødsfallet. Skravles når det har roet seg for deg![]()
Hei.
Kondolerer så mye...håper alt går bra?
Ikke stress for mye i allefall,og ta deg/dere tid til hverandre...
Du kommer tilbake når du har tid igjen![]()
Tusen takk♥ Kommer definitivt tilbake med stort skravlebehov når alt har lagt seg!Uff da. Kondolerer.
Klem til deg
Kondolerer så myeTusen takk♥ Kommer definitivt tilbake med stort skravlebehov når alt har lagt seg!
Nå er du vel i mål da?Nei ikke ennå. Mangler 15
Det var trist å høre. Kondolerer så myeHei alle bvdamer! Blir nok mye borte den neste uka. Og vel så det. Fikk et veldig brått og uventet dødsbudskap her om dagen.. I tillegg har størsten bursdag, og har hatt fullt opp med baking, vasking etc. Og bare for å toppe det hele så skulle jeg både starte med bassengtrening denne uka og gutten starta på idrettsskole som han hadde gleda seg sånn til. Måtte bare kutte bassengtreninga, fordi energien ikke strekker til. Neste uke er det jobb, to flyreiser på halvannet døgn, begravelse og stor klassebursdag som står for tur. En smule overveldende, men det skal gå! Håper alle har det bra, vi skravles![]()
Så vi får vel ta pause da?He hetomt for plass; )
Begynte å lure litt her i dag jaFlott her også
Tror dere på meg nå når det gjelder pause??![]()
Haha! Kjenner meg igjen...Gratis kake på et lite kjøpesenter i nærheten i forbindelse med åpningen av en ny butikk.
Jeg hjemme med baby og hyper 3 åring - vi drar.
Skal egentlig ikke ha noe, men likevel...
Drar med meg tilbudsheftet som ligger ved inngangen, å de har 3 for 2 i hele eurosko butikken, oi de har fått inn de vinterstøvlene jeg ønsker til eldsten og frøkna og jeg trenger også nye....
Dette tilbudet tror jeg var kun på det sentret.Haha! Kjenner meg igjen...
Kanskje skal stikke ned på eurosko her også,regner med de har samme tilbudet![]()
Ååh! Det kan hende at det var ja...Dette tilbudet tror jeg var kun på det sentret.
Var ekstratilbud i alle butikkene i hele sentret i dag, kake to ganger og frokost til de som kom tidlig + høytidelig åpning av den nye butikken
Det vet jeg ar jeg ikke klarer
Tusen takkbegynte med forskjølse først så ørebetennelse nå og nå mulig moderat grad av dehydrering
![]()
Barnehagehenting og matlaging tenker jegMå ble det stille her? Spises det middag,eller er det tid for middagsdupp?![]()
Ååh! Så søttBarnehagehenting og matlaging tenker jegher danser lillemor til kaptein sabeltann. Mannen lager middag. Jeg tar livet med ro
![]()
Ja hun elsker kaptein sabeltannÅåh! Så søttKaptein Sabeltann tror jeg er innom alle hjem i løpet av tiden de er små
Hva får du servert?
Pannekaker ❤ er så godtJa hun elsker kaptein sabeltannha ha ha!!
I dag blir det pannekaker med ertesuppe og bacon!!! Jeg er veldig sulten nå!!!
Ja der er jegNå er du vel i mål da?![]()
Det er ganske irriterende ja...Jeg virkelih hater at folk ikke kommee når de skal