Jeg lå jo på topp og er på vei nedAltså... Du ligger fremdeles på nr to. Snart rykker du vel opp ogtar ingenting for gitt før mnd er over jeg
![]()
Vi får se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lå jo på topp og er på vei nedAltså... Du ligger fremdeles på nr to. Snart rykker du vel opp ogtar ingenting for gitt før mnd er over jeg
![]()
Frustrerende altså!Ha ha ingen som tror på stakkars ronja
Godt hun blir fulgt opp av legerTusen takk for lykkeønskerde måtte vekk hun med sånn smertestimulering :/ hun våknet ikke ellers og måtte ta i
alt tyder på moderat dehydrering og de likte ikke at det var like rødt i ørene. Crp på 39 så den er ikke farlig høy
hun er sløv og følger ikke helt med. Stakkars jenta mi
skal vurderes av barnelege på ahus. Pappaen kommer etterpå
orket ikke buss og drit fra byen og opp til ahus :O
Ja lenge siden han har hatt tid til å sitte helt i ro utenom ammingHørtes kos ut ja![]()
Hehe...Ja lenge siden han har hatt tid til å sitte helt i ro utenom amming![]()
Ååh....lukten av ferske kanelsnurrer!!Baah! Ble stapp mett etter middagen...kanskje lik så greit,så slipper man å gomle i seg nybakede kanelsnurrerble 60 snurrer gitt
![]()
Det lukter så sinnsykt godt ❤Ååh....lukten av ferske kanelsnurrer!!![]()
Så herligHar en liten som sitter i armkroken med ett kosedyr og bare vil kose:-D. Elsker det![]()
Vi får se daPå hengende håret
Varer ikke lenge![]()
Takk,yes det er det altsåGratulerer så deilig![]()
Uff da. Kondolerer.Hei alle bvdamer! Blir nok mye borte den neste uka. Og vel så det. Fikk et veldig brått og uventet dødsbudskap her om dagen.. I tillegg har størsten bursdag, og har hatt fullt opp med baking, vasking etc. Og bare for å toppe det hele så skulle jeg både starte med bassengtrening denne uka og gutten starta på idrettsskole som han hadde gleda seg sånn til. Måtte bare kutte bassengtreninga, fordi energien ikke strekker til. Neste uke er det jobb, to flyreiser på halvannet døgn, begravelse og stor klassebursdag som står for tur. En smule overveldende, men det skal gå! Håper alle har det bra, vi skravles![]()
Husk å ta vare på deg selv oppi altHei alle bvdamer! Blir nok mye borte den neste uka. Og vel så det. Fikk et veldig brått og uventet dødsbudskap her om dagen.. I tillegg har størsten bursdag, og har hatt fullt opp med baking, vasking etc. Og bare for å toppe det hele så skulle jeg både starte med bassengtrening denne uka og gutten starta på idrettsskole som han hadde gleda seg sånn til. Måtte bare kutte bassengtreninga, fordi energien ikke strekker til. Neste uke er det jobb, to flyreiser på halvannet døgn, begravelse og stor klassebursdag som står for tur. En smule overveldende, men det skal gå! Håper alle har det bra, vi skravles![]()
Er kanskje en grunn til detda søtaFrustrerende altså!![]()
Kommer etter sakte men sikkertTakk,yes det er det altså
Ååh fikk så lyst på:-/Ååh....lukten av ferske kanelsnurrer!!![]()
Nyter detSå herligbare å kose seg!
Oi skal si du har mye på programmet om dagen. Kondolerer masse med dødsfallet. Skravles når det har roet seg for degHei alle bvdamer! Blir nok mye borte den neste uka. Og vel så det. Fikk et veldig brått og uventet dødsbudskap her om dagen.. I tillegg har størsten bursdag, og har hatt fullt opp med baking, vasking etc. Og bare for å toppe det hele så skulle jeg både starte med bassengtrening denne uka og gutten starta på idrettsskole som han hadde gleda seg sånn til. Måtte bare kutte bassengtreninga, fordi energien ikke strekker til. Neste uke er det jobb, to flyreiser på halvannet døgn, begravelse og stor klassebursdag som står for tur. En smule overveldende, men det skal gå! Håper alle har det bra, vi skravles![]()
Hei.Hei alle bvdamer! Blir nok mye borte den neste uka. Og vel så det. Fikk et veldig brått og uventet dødsbudskap her om dagen.. I tillegg har størsten bursdag, og har hatt fullt opp med baking, vasking etc. Og bare for å toppe det hele så skulle jeg både starte med bassengtrening denne uka og gutten starta på idrettsskole som han hadde gleda seg sånn til. Måtte bare kutte bassengtreninga, fordi energien ikke strekker til. Neste uke er det jobb, to flyreiser på halvannet døgn, begravelse og stor klassebursdag som står for tur. En smule overveldende, men det skal gå! Håper alle har det bra, vi skravles![]()
Du er vel før helgaKommer etter sakte men sikkert![]()