Det pleier det å være her og. Føler meg som et helt nytt menneske!9 timer, det kunne jeg virkelig ha trengt.
Er som regel bare en 4-5 timer her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det pleier det å være her og. Føler meg som et helt nytt menneske!9 timer, det kunne jeg virkelig ha trengt.
Er som regel bare en 4-5 timer her
Har ikke noe valg selv om det skaper litt trøbbelOkei. Bra at han får til å være med da![]()
Fin illustrasjon!Den er slik
![]()
Må huske og hvile nå daJa absolutt. Har ikke sååå søtsug faktisk. Dessuten ligger det en deilig mango og venter på meg. Og den er av en eller annen grunn mer fristende.
Kroppen min trengte det. Får se om det blir jobb i morgen da eller om jeg blir hjemme da også.
Har satt på en klesvask jeg ogsådeilig med alt som er gjort <3
Jo. Men det var kanskje litt mye sjokoladeHuff da
Den er jo veldig god![]()
Jepp! Skal kun sette det til tørk etter hvert. Ellers skal jeg sitte godt planta i sofaenMå huske og hvile nå da![]()
Flink jente detJepp! Skal kun sette det til tørk etter hvert. Ellers skal jeg sitte godt planta i sofaen![]()
Ja, den er jo veldig storJo. Men det var kanskje litt mye sjokoladejeg skulle bare ha en vanlig kvikk lunsj
![]()
Og så må jeg lage ost og skinke muffins. Men lover å ikke gjøre noe mer! Må bare få smelt det i sammen før kjøttet går ut på dato!!Flink jente det![]()
Ja skal spareJa, den er jo veldig stor
Du får spare litt til helga![]()
Spireliten skal bare,skal bareOg så må jeg lage ost og skinke muffins. Men lover å ikke gjøre noe mer! Må bare få smelt det i sammen før kjøttet går ut på dato!!
He he!! Jeg lover deg at det er det enesteSpireliten skal bare,skal bare![]()
Høres ut som en god planJa skal sparemå dele med mannen
![]()
Jeg har mange vesker, men ingen som er mellomstore og merker stadig at de jeg har er enten for store, eller for småFin illustrasjon!
Jeg er vel ikke så glad i sånne mellomstore vesker. Men selve veska syns jeg var fin!!![]()
Ja det spørs kanskje hva man bruker det til og hva man har i veska. Jeg må alltid ha med meg vannflaske og almanakk. Og av og til paraply. Liker å ha god plass. Og så liker jeg å gå med veska over skulderen.Jeg har mange vesker, men ingen som er mellomstore og merker stadig at de jeg har er enten for store, eller for små
Mhm hører du sier detHe he!! Jeg lover deg at det er det eneste![]()
Nei, sant... Helt rart![]()
Ha ha ha!!! Dagen vil viseMhm hører du sier det
Det blir nok bedre når de får inn ordinære varer. Fikk kjøpt litt i 68 og 74![]()