Kynnere?

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Jeg er 31+1 og førstegangs. Føler jeg leser mye om kynnere. Men jeg tror ikke jeg har hatt det enda. Kanskje én gang har jeg hatt noe som minte om mensensmerter.

Hvordan føles egentlig kynnere?

Magen blir steinhard og man får en sånn merkelig strammende følelse. Noen kan faktisk være så kraftige at man må stoppe opp litt om man er ute og går.. Så kan de komme relativt regelmessige og så plutselig gi seg.

Ikke alle får kynnere som er merkbare altså :)

Du trenger ikke få kynnere selv om du er gravid :-P Tror ikke jeg hadde i forrige svangerskap og tror ikke jeg har hatt noen til nå, er 29+1 ^^

Eneste måten jeg kjenner at jeg har kynnere på er når magen blir veldig hard å trykke på. :) så jeg gikk lenge uten å vite at jeg hadde det.

Jeg får pustebesvær når kynnerene kommer. Om jeg ligger må jeg reise meg opp for å få puste. Ellers kjenner jeg at det strammer godt i livmoren og ser at den stikker ut :-P

Jeg er førstegangs og har kynnere hele tiden, mens andre knapt merker noe til de.
Når jeg får den strammende følelsen i magen kjennes det samtidig ut som jeg holder på å tisse på meg :P

Du trenger ikke få kynnere selv om du er gravid :-P Tror ikke jeg hadde i forrige svangerskap og tror ikke jeg har hatt noen til nå, er 29+1 ^^

Hvis jeg har skjønt det riktig, så har alle kynnere fra rundt uke 12 for at livmoren skal trene seg opp til fødselen, det er bare ikke alle som kan kjenne dem. Noen har det også hyppigere enn andre.

Min mage blir hard, om jeg er oppe og går føles det ut som det presser nedover. De siste ukene har jeg også merket at det blir tyngre å puste når det står på.

Jeg har ikke merka at jeg har hatt det enda... de gangene jeg har hatt smerter i magen har det kun vært luft smerter :p

Jeg har ikke merka at jeg har hatt det enda... de gangene jeg har hatt smerter i magen har det kun vært luft smerter :p

Kynnere trenger ikke å komme med smerter! Mine gjør stort sett ikke det, merker mest at magen blir som en hard ball.

Back
Topp