God nattDa sier jeg god natt, takk og farvel. Skravles i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattDa sier jeg god natt, takk og farvel. Skravles i morgen![]()
Gleder meg nå jaOi, ikke lenge igjen for deg da! Det er så spennende!![]()
28 ukerHvor langt er du på vei?
Skjønner at man føler seg litt ferdig mot sluttenGleder meg nå jahan kan godt komme litt før om han vil også
Er det ditt første?
Så spennende da!Skjønner at man føler seg litt ferdig mot sluttenJa, det er første barn
![]()
Åja, da har du vel nesten glemt hvordan det er å ha en bitte litenSå spennende da!vet du hvoøket kjønn det blir? Hatt et problemfritt svangerskap?
Jeg har ei jente på 10år fra før![]()
Formen min har vært kjempe fin,var litt kvalm i noen uker i begynnelsen..men ellers tipptopp formÅja, da har du vel nesten glemt hvordan det er å ha en bitte litenJeg var mye kvalm i begynnelsen, men er i super form nå! Er formen din fin da?
Det blir nok bedre når de får inn ordinære varer. Fikk kjøpt litt i 68 og 74Så det ble mer klær til hun blir større da? Dumt de ikke hadde godt utvalg av babyklær da.. ;/
Har du link?Jeg bestilte akkurat to sminkevesker![]()
Ikke foreløbig neiFinner du noen da?
Så godt da! Håper det holder seg hele veien for min del og!Formen min har vært kjempe fin,var litt kvalm i noen uker i begynnelsen..men ellers tipptopp form![]()
Ja. Kjenner meg igjen der. Husker nesten ikke hvordan hverdagen var før hun kom![]()
Det gjør det helt sikkertSå godt da! Håper det holder seg hele veien for min del og!![]()
Så kjektFikk melding av et bakefirma at de kunne sponse meg![]()
Oi, så kult!!Fikk melding av et bakefirma at de kunne sponse meg![]()