jaKoselig det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaKoselig det da![]()
Hørtes koselig utTakkar! Håper på fint vær, så vi kan trille ned![]()
Jeg har det veldig braligger på sofaen og kjenner på babyen som sparker i magen <3
Absolutt!Ja, sant... De burde skamme seg![]()
oi spennendeSkal holde foredrag med jobben
Du da?
Liten tur høres deilig utHar gått en liten tur og slapper av foran tven nåDu da?
Det er en god følelse, det![]()
Kos dere hjemme og bli friskeoi spennendehåper jeg slipper ny legetur med lille gullet mitt <3 vi skal bare være hjemme og kose
![]()
De har jo slike poser fra Knorr(?) om jeg ikke husker feil,som man bruker på samme måte som chrispy chicken...ellers har vi brukt vanlig paneringsmetode med mel,egg,brødrasp og krydder. Så har de også sånn blanding fra utlendingsbutikken...kommer ikke på hva det heter nå selvfølgelig...rød pose i allefallHva er det du har rundt dem når du lager dem selv?
Åå, sånt klæsj liker jegÅjaspesielt fordi han kommer inn døra og rett bort å gir meg og lille et kyss
bare fordi han har savna oss
![]()
Det gjør jeg ogsåÅå, sånt klæsj liker jeg![]()
)
Veldig deiligSå deilig da! Sikkert godt med litt voksentid om kvelden![]()
JaKos dere hjemme og bli friske![]()
Godt i hjertet detDet gjør jeg også❤
Hvor langt er du på vei?Jeg har det veldig braligger på sofaen og kjenner på babyen som sparker i magen <3
Må komme meg i seng snart jeg og! Har blitt sent i det sisteLiten tur høres deilig ut
Jeg er på vei i sengtidlig opp i morgen pga jobb!
de fleste gangene er de små tingene som varmer mestGodt i hjertet det![]()
Oi, ikke lenge igjen for deg da! Det er så spennende!36+5termin 5.okt
![]()