Så gøy.
Om en uke er lille U 6 måneder![]()
Hurra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy.
Om en uke er lille U 6 måneder![]()
Bare typisk at de slipper nye sjokolader akkurat når man har bestemt seg for å bli snopfri. Og ikke minst når de smaker så godt!![]()
haha nå måtte jeg le godtJeg kunne nok gjort det når jeg var yngre, men nå er jeg ved å bli "en gammel kjæring" og er litt mer forsiktig![]()
Så deilig da! Sikkert godt med litt voksentid om kveldenJeg har det fint! Alle sover![]()
Har gått en liten tur og slapper av foran tven nåIkke les deg opp, bare hopp rett inn
Koselig å se deg her!
Jeg har det supert i sofaen
Hva gjør du i kveld?
Jeg har det veldig braDet trenger du ikke. Tenkte det samme som deg når jeg ble medlem her. Er bare å hoppe inn om noen snakker om noe interessanteller bare hils på, så hilser nok noen tilbake
Her går det fint. Trøtt etter en lang dag. Skravler litt her inne før det blir natta om en times tid. Har du det bra da?![]()
Høres lurt utOff stakkar mini:-/. Våknet og gråt 5 ganger mellom 18.30 og til nå:-/. Blir nok ein tur til legen i morgen tenker jeg for å sjekke øret
Kveldsmat er et must!Ja, har gått en liten tur og skal spise kveldsmat nåHar blitt obligatorisk med kveldsmat etter at jeg ble gravid! Før slurvet jeg mer med det...
Har vurdert de noen ganger,men er jo billigere å lage selv... men blir vell prøvd engang det er litt travlere dagerJeg syns det
Ungene elsker dem
28 ukerKveldsmat er et must!
Hvor langt er du på vei?
Koselig det daskriver om hva som gjør meg lykkelig jegkjenner jeg mer rett blir det langt innlegg
![]()
Gleder meg til detOg snart er det helg![]()
Hva er det du har rundt dem når du lager dem selv?Har vurdert de noen ganger,men er jo billigere å lage selv... men blir vell prøvd engang det er litt travlere dager![]()
Skal holde foredrag med jobbenhva skal dere i morgen da?![]()
Det er ikke lenge til36+5termin 5.okt
![]()
Håper du finner noenLeter etter fine skjerf på ebay