Skravletråd september

Definitivt. :) vi har jobbet litt med tomta også, kappet litt trær og gjevnet den til litt. Nå gjenstår bare huset så tenker jeg at vi er fornøyde, både vi og banken :p

Åh, er så gøy med oppussing :) vare se forandringen bare med å male en vegg omså :p

Den følelsen når du står med hodet nesten inni vaskemaskinen og henter ut sjette runden for dagen, og mannen kommer inn å prikker meg på skuldra. Snur meg rundt å han gir meg tidenes bamseklem og kyss og takker meg for alt jeg gjør hjemme. Både med datteren vår og huset, og hvor høyt han elsker meg :) DA føler man seg elsket og satt pris på;)
Smelt!

Off stakkar mini:-/. Våknet og gråt 5 ganger mellom 18.30 og til nå:-/. Blir nok ein tur til legen i morgen tenker jeg for å sjekke øret
stakkars :( lille N har våknet 2 ganger etter henne sovnet selv med smertestillende :o jeg tror jeg må dra til legen igjen for det skal vel være sånn at smertestillende skal hjelpe...

Dakar :/ mistenker du ørebetennelse?
Ja gjør det. Holder seg til øret og gråter veldig når han våkner. Var hos legen på fred i forrige uke og da var han svak antydning til rød i øret. Legen ville prøve uten antibiotika først med nesespray først for å se om en kunne klare å ta det før det kom skikkelig i gang og uten bruk av antibiotika. Men tar en tur til da vi føler det nesten er blitt litt verre. Er ihvertfall ikke bedre og nå er han forkjølt med feber på kveldstid også

Var helt greit, dårlig utvalg til babyer, også var det jo billig resteklær. Så tar nok en tur til uka når de får inn ordinære varer

Så det ble mer klær til hun blir større da? Dumt de ikke hadde godt utvalg av babyklær da.. ;/

fikk en reall runde i sengen her. det er lenge siden for å si det sånn :p sånn er det med sykdom i huset.. men når vi prøver så tar jeg el tester og vi kommer til å ha oss de dagene :p han kom inn døren "skal vi ha fem" her sier vi ikke sex tilfelle hun hører. også rett etterpå våknet henne og gråt 30 min :( sover nå siden av meg <3 jeg har lagt meg jeg og :D

stakkars :( lille N har våknet 2 ganger etter henne sovnet selv med smertestillende :o jeg tror jeg må dra til legen igjen for det skal vel være sånn at smertestillende skal hjelpe...
Trodde nå det. Min fikk også smertestillende før jeg la han. Våknet 10 min etter jeg dro i forening. Da hadde han sovet i kanskje 15-20 min

Back
Topp