Definitivt.vi har jobbet litt med tomta også, kappet litt trær og gjevnet den til litt. Nå gjenstår bare huset så tenker jeg at vi er fornøyde, både vi og banken
![]()
Åh, er så gøy med oppussing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt.vi har jobbet litt med tomta også, kappet litt trær og gjevnet den til litt. Nå gjenstår bare huset så tenker jeg at vi er fornøyde, både vi og banken
![]()
Var helt greit, dårlig utvalg til babyer, også var det jo billig resteklær. Så tar nok en tur til uka når de får inn ordinære varerKan tenke meg du fikk tak i mye bra da![]()
Tusen takkUff...stakkars minigod bedring :*
Tøft du er!Deilig med stille hus
Det er det her også
Skriver på et foredrag jeg plutselig har fått beskjed om å holde i morgen!!![]()
Jupp. Jeg beit på. Haha. Ordspill.Bestikkelse på høyt planhe he
Håper nå sinne gikk over da babyen kom?Nei, var hjemmemen hørte kampen på radioen og xen var passe sur for han hadde billetter til kampen
JaÅh, er så gøy med oppussingvare se forandringen bare med å male en vegg omså
![]()
Smelt!Den følelsen når du står med hodet nesten inni vaskemaskinen og henter ut sjette runden for dagen, og mannen kommer inn å prikker meg på skuldra. Snur meg rundt å han gir meg tidenes bamseklem og kyss og takker meg for alt jeg gjør hjemme. Både med datteren vår og huset, og hvor høyt han elsker megDA føler man seg elsket og satt pris på
![]()
Random quote.Åh, er så gøy med oppussingvare se forandringen bare med å male en vegg omså
![]()
stakkarsOff stakkar mini:-/. Våknet og gråt 5 ganger mellom 18.30 og til nå:-/. Blir nok ein tur til legen i morgen tenker jeg for å sjekke øret
Ja, hvis du denger noen for megNoen som har lyst å ta med balltre å denge noen for meg?
Javi har jo mala og ordna litt men nå skal vi bygge på å gjøre om på nesten alt
![]()
Ja gjør det. Holder seg til øret og gråter veldig når han våkner. Var hos legen på fred i forrige uke og da var han svak antydning til rød i øret. Legen ville prøve uten antibiotika først med nesespray først for å se om en kunne klare å ta det før det kom skikkelig i gang og uten bruk av antibiotika. Men tar en tur til da vi føler det nesten er blitt litt verre. Er ihvertfall ikke bedre og nå er han forkjølt med feber på kveldstid ogsåDakar :/ mistenker du ørebetennelse?
Jepp, det vil jeg troHåper nå sinne gikk over da babyen kom?![]()
Var helt greit, dårlig utvalg til babyer, også var det jo billig resteklær. Så tar nok en tur til uka når de får inn ordinære varer
Huff ja..Blir vel noen måneder i fullstendig byggekaos da![]()
Trodde nå det. Min fikk også smertestillende før jeg la han. Våknet 10 min etter jeg dro i forening. Da hadde han sovet i kanskje 15-20 minstakkarslille N har våknet 2 ganger etter henne sovnet selv med smertestillende
jeg tror jeg må dra til legen igjen for det skal vel være sånn at smertestillende skal hjelpe...
Det som ikke knekker deg, gjør deg sterkere!tusen takk for det <3 ja det vil detmen livet har alltid vært sånn. jeg har opplevd veldig mye motgang, uheldig ja
håper jeg og
får jeg får så vondt av henne jeg
<3