• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd september

Huff ja.. :p de skal heldigvis ta en og en del da. Så jeg får pause på noen mnd midt I. :)

Bra da :p husker da pappa tok oppussing selv på hele huset samtidig når vi var yngre. Levde i totalt byggekaos fra snøen forsvant til høsten kom igjen :p

Ja gjør det. Holder seg til øret og gråter veldig når han våkner. Var hos legen på fred i forrige uke og da var han svak antydning til rød i øret. Legen ville prøve uten antibiotika først med nesespray først for å se om en kunne klare å ta det før det kom skikkelig i gang og uten bruk av antibiotika. Men tar en tur til da vi føler det nesten er blitt litt verre. Er ihvertfall ikke bedre og nå er han forkjølt med feber på kveldstid også

Åh :/ håper ikke det er det, men høres nesten slik ut :/ liker ikke. Vet selv hvor vondt det er. Vært plaget med ørene helt siden jeg var lita. Et år hadde jeg ørebetennelse konstant. Akkurat bra på et øre, før det slo til igjen på begge..

Trodde nå det. Min fikk også smertestillende før jeg la han. Våknet 10 min etter jeg dro i forening. Da hadde han sovet i kanskje 15-20 min
huff stakkars :( lille N driver å kaver her. hun våknet litt etter jeg begynte å skrive, men håper hun sover ordentlig snart <3 god bedring til han :)

Bra da :p husker da pappa tok oppussing selv på hele huset samtidig når vi var yngre. Levde i totalt byggekaos fra snøen forsvant til høsten kom igjen :p
Ja, ikke sant.. jeg har satt ned foten å sagt at her skal vi ha folk til å gjøre mesteparten av jobben :)

Åh :/ håper ikke det er det, men høres nesten slik ut :/ liker ikke. Vet selv hvor vondt det er. Vært plaget med ørene helt siden jeg var lita. Et år hadde jeg ørebetennelse konstant. Akkurat bra på et øre, før det slo til igjen på begge..
Ja har mistanke om det og kan godt forstå det ikke er noe godt. Satser på at legen skriver ut noe som funker:-)

Random quote.

Hvordan gikk det med olje å spenol ?

Hehe :p smart :p

Har brukt olje til nå. prøver det først siden vi hadde det i hus. Brukt det to ganger nå og det ser allerede mye bedre ut :) takk som spør :) prøver det i noen dager og ser om det blir helt bra :) men spenolen er i hus ;)

Det skjønner jeg :p men går ut i fra at vi drar om det blir..blir det ikke,så er det ikke verdens undergang heller ;)
Kan alltid prøve igjen et annet år;)

huff stakkars :( lille N driver å kaver her. hun våknet litt etter jeg begynte å skrive, men håper hun sover ordentlig snart <3 god bedring til han :)
Takk og god bedring til din også:-). Her sover han (bank i bordet) i sengen vår. Pleier å hjelpe å finne frem puppen her evt vugge litt i noen min.

Kommer meg liksom aldri inn i den tråden her jeg :p Dere er så raske på å skrive, og jeg føler liksom at jeg må lese meg opp på samtalen for å delta, men da er jo dere allerede over på noe annet :D Har alle det fint i kveld?
Jeg har det fint! Alle sover:)

Det ville jeg og ha gjort - så lenge pengeboka hadde tålt det :p
Det gjør den :)
Bedre enn psyken min iallefall. Hadde vi skulle gjort dette alene hadde jeg flyttet! Mannen er jo aldri hjemme jo! :p

Back
Topp