Huff ja..de skal heldigvis ta en og en del da. Så jeg får pause på noen mnd midt I.
![]()
Bra da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja..de skal heldigvis ta en og en del da. Så jeg får pause på noen mnd midt I.
![]()
Ja gjør det. Holder seg til øret og gråter veldig når han våkner. Var hos legen på fred i forrige uke og da var han svak antydning til rød i øret. Legen ville prøve uten antibiotika først med nesespray først for å se om en kunne klare å ta det før det kom skikkelig i gang og uten bruk av antibiotika. Men tar en tur til da vi føler det nesten er blitt litt verre. Er ihvertfall ikke bedre og nå er han forkjølt med feber på kveldstid også
He he! Må man, så må manDriver du med sånt da
Må huske hvilken flyplass jeg skal holde meg unna altså![]()
![]()
huff stakkarsTrodde nå det. Min fikk også smertestillende før jeg la han. Våknet 10 min etter jeg dro i forening. Da hadde han sovet i kanskje 15-20 min
Ja, ikke sant.. jeg har satt ned foten å sagt at her skal vi ha folk til å gjøre mesteparten av jobbenBra dahusker da pappa tok oppussing selv på hele huset samtidig når vi var yngre. Levde i totalt byggekaos fra snøen forsvant til høsten kom igjen
![]()
Ja har mistanke om det og kan godt forstå det ikke er noe godt. Satser på at legen skriver ut noe som funkerÅh :/ håper ikke det er det, men høres nesten slik ut :/ liker ikke. Vet selv hvor vondt det er. Vært plaget med ørene helt siden jeg var lita. Et år hadde jeg ørebetennelse konstant. Akkurat bra på et øre, før det slo til igjen på begge..
Kjøpt bilen nå?JeppNå står den i garasjen med babysetet klart
Så nå venter vi!
Høres bra utDet vil jeg tro du er!![]()
jeppDet som ikke knekker deg, gjør deg sterkere!
God klem til deg
Random quote.
Hvordan gikk det med olje å spenol ?
Kan alltid prøve igjen et annet årDet skjønner jegmen går ut i fra at vi drar om det blir..blir det ikke,så er det ikke verdens undergang heller
![]()
Takk og god bedring til din ogsåhuff stakkarslille N driver å kaver her. hun våknet litt etter jeg begynte å skrive, men håper hun sover ordentlig snart <3 god bedring til han
![]()
Ja, ikke sant.. jeg har satt ned foten å sagt at her skal vi ha folk til å gjøre mesteparten av jobben![]()
Det høres bra utOk, ok...lover å smake!!!![]()
Ja har mistanke om det og kan godt forstå det ikke er noe godt. Satser på at legen skriver ut noe som funker![]()
Og snart er det helgTror jeg på![]()
Jeg har det fint! Alle soverKommer meg liksom aldri inn i den tråden her jegDere er så raske på å skrive, og jeg føler liksom at jeg må lese meg opp på samtalen for å delta, men da er jo dere allerede over på noe annet
Har alle det fint i kveld?
Jeg er heldigvis trygg daHe he! Må man, så må man
Det gjør detKan alltid prøve igjen et annet år![]()
Det gjør denDet ville jeg og ha gjort - så lenge pengeboka hadde tålt det![]()