Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper det blir dethar ikke prøvd
vi kjører på med bare nye middager denne uken
hehe
Så langt har barna likt det de har fått veldig godt![]()
Den var mye finere jaden likte jeg å
![]()
Så bra![]()
for name it har jo nye fint
![]()
hva ligger de på i pris?
Så kjedeligname it har jo bare svart ?
eller har de flere i butikk enn i nettbutikken ?
Ikke akkurat noe for mi som elsker rosa å lilla
Men de hadde rosa bukse da![]()
Woho har såvidt klart å klatre meg opp til en 8 plassmen den er svak
de ligger rett bak meg der
hehe
Mange som er skikkelig aktive denne mnd![]()
Nei jeg får komme meg opp å gjøre meg klarhar time halv så
![]()
Jeg har ikke fått med meg hva han etterforskes på, men har forstått det har med han og barna? Da burde han jo ikke ha noen rettigheter til etter etterforkningen er over og i forhold til hva den kommer frem til. Men jeg vet det er et dårlig system for barnas rettigheter i slike tilfeller.Ja
Men ungene var der heldigvis ikke. Å han har heldigvis holdt seg borte fra dem.. Fortsetter han å han prøves seg på barna får jeg bare kontakte politi å advokat.
Men jeg håper st skolen kan holde igjen hvertfall så lenge det er under etterforskning .
Barna får han ikke hente å det er de innforstått med
I morgenBursdag i dag?![]()
Hva er ambrosia brød?Herregud jeg er blitt helt hekta på ambrosia brød med smør på![]()
Kansje jeg skulle ha baka de selvsikkert billigere enn å gå inn på de store forretningene
plukker jo alltid med ekstra da
![]()
Veldig godHøres deilig ut
Okei, men bursdag for det omOg det er gøy
![]()
Typ julebrød da eller?
Den er iallefall ikke tregsorry meg...men flere som sliter med løs mage??
Gruer meg til etterpå I dag, har ikke mye lyst til å stå I kø, men har ikke lyst til å gå glipp av tilbudene de har kun I dag på åpningsdagen![]()
Ja det er det kan. Får håpe det at jeg går på krykker og slikt hjelperhehe, kan vel bli litt folk ja![]()