Skravletråd

Så kjedelig :o name it har jo bare svart ? :o eller har de flere i butikk enn i nettbutikken ?
Ikke akkurat noe for mi som elsker rosa å lilla :p

Men de hadde rosa bukse da :)

Oj nå må jeg snart gå :p men med en mage som rumler som bare set så frister det ikke så mye :p
Den vill ikke samarbeide med meg i dag å kjefter å smeller som bare det :p

Woho har såvidt klart å klatre meg opp til en 8 plass :p men den er svak :p de ligger rett bak meg der :p hehe

Mange som er skikkelig aktive denne mnd :D

Så kjedelig :eek: name it har jo bare svart ? :eek: eller har de flere i butikk enn i nettbutikken ?
Ikke akkurat noe for mi som elsker rosa å lilla :p

Men de hadde rosa bukse da :)

åh det var jo snodig! har de bare blå og svart? hmmmm kanskje mer i butikk ja :)

Woho har såvidt klart å klatre meg opp til en 8 plass :p men den er svak :p de ligger rett bak meg der :p hehe

Mange som er skikkelig aktive denne mnd :D

ja det er det! jeg ligger langt ned, lå på 5. forrige mnd! men så lenge jeg klarer målet er det jo ikke så farlig, annet enn at det blir mange med i trekningen :P

Ja :(
Men ungene var der heldigvis ikke. Å han har heldigvis holdt seg borte fra dem.. Fortsetter han å han prøves seg på barna får jeg bare kontakte politi å advokat.

Men jeg håper st skolen kan holde igjen hvertfall så lenge det er under etterforskning .

Barna får han ikke hente å det er de innforstått med
Jeg har ikke fått med meg hva han etterforskes på, men har forstått det har med han og barna? Da burde han jo ikke ha noen rettigheter til etter etterforkningen er over og i forhold til hva den kommer frem til. Men jeg vet det er et dårlig system for barnas rettigheter i slike tilfeller.

Jeg har en venninne der eksen (og pappaen til de to eldste) er anmeldt og venter på rettsak i overgrepssak. Heldigvis ikke egne barn (så vidt vi vet), men likevel... Og det har vært en kamp om å få rettighetene til barna over på henne. Nå er dattera 17 da, så hun kan jo bestemme mye selv. Sønnen er voksen og kuttet kontakt med far.

Gruer meg til etterpå I dag, har ikke mye lyst til å stå I kø, men har ikke lyst til å gå glipp av tilbudene de har kun I dag på åpningsdagen :p

Høres deilig ut:)

Okei, men bursdag for det om:) Og det er gøy:D
Veldig god :) Ja, kos med bursdag. Feirer bare med mann og barn, broren min og kona og niesen min. De kommer på middag. Har ikke bestemt meg om det blir pølser eller lasagne enda. Får kjenne på formen i morgen.

Back
Topp