Krysser fingrene for at det er mer igjenNå skal jeg gå ned og titte i kjøleskapet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det er mer igjenNå skal jeg gå ned og titte i kjøleskapet![]()
Hehe ja det er jo å en mulighet![]()
SmartJa det virker slik, så håper på å få taki jule og bursdags gaver. Å noe til mini![]()
Ahhh, da må du ha kake selvsagt. Hva tenker du bakeHar bursdag i morgen, så må jo ha kake
Pølsegrateng tenkte jeg i dag.
Ja, har begynt en gang i uka til fysio. Trener ikke mer da, men hun masserer og trekker og trykker. Føler det hjelper litt.
Hmm.. er vel ikke så mye man må ha med - hvis du ser bort ifra de vanlige tingene man tar med på reise. Ville sjekket værmeldingen da - ikke alltid det er så varmt I september.
Ville derimot laget en plan over hvor dere vil gå/hva dere vil seog så får dere kose dere masse masse
![]()
Gikk braLykke til![]()
Godt detJa det ga seg til slutt heldigvis![]()
Kul han. Og det jeg også syns er litt stilig er jo at han faktisk ikke er utdannet, men selvlærtIkke sant![]()
Fant du noeHåper det er noe igjen av lapskausen fra i gårfikk ikke smakt jeg, dro jo av gårde
spiste jo pizza i stedet
men håper det er igjen litt, sulteeeen..
Håper det løser segFått snakket med skolen. Igjen då kommer den foreldre retten hans å biter meg i stumpen. Men hun skulle sjekke ut hvordan det var i forhold til etterforskning :/
Åhh der sier du noe. jeg må hente mine pakker og. Glemt de jegHentet to pakker i går da! Åpne etterpåglemte libero pakken
Damen i butikken bar pakkene ut i bilen for meg hehe! Hun spurte og jeg sa det nok gikk fint, men så ville hun hjelpe likevel! Snilt da![]()
Noe godtNå skal jeg gå ned og titte i kjøleskapet![]()
Fant du noe?
Åhh der sier du noe. jeg må hente mine pakker og. Glemt de jeg![]()
Åh så braJa nå er jeg proppa på lapskaus, det var sannelig godt![]()
Bare de babybokseneHva skal du hente?![]()
Her ogSol i dag også, jippi![]()