Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! Fiskekaker, kjøttkaker, og spagetti er veldig populært her. Men hun er veldig flink med mat, spiser stort sett alt hun får servertHer spiser de det meste. Men det går ned på høykant når det er typisk husmannkost. Fiskekaker, kjøttkaker o.l![]()
Så deilig da! Her spiser han svææææært lite, og det er rimelig frustrerende til tider.Samme her! Fiskekaker, kjøttkaker, og spagetti er veldig populært her. Men hun er veldig flink med mat, spiser stort sett alt hun får servert![]()
Kjenner jeg er utrolig glad for at hun er så enkel med mat ja, de få gangene hun av en eller annen grunn ikke vil spise, blir jeg superstressa! Men hun er altså altetende og det er helt fantastisk! Det eneste jeg ikke får henne til å spise er kylling, tror det blir for vanskelig å tygge.Så deilig da! Her spiser han svææææært lite, og det er rimelig frustrerende til tider.
Skulle ønske jeg kunne si det samme! Kan hende han hadde spist lasagnen din da, om han oppdaga pastaen i denHun elsker alt middagmen hvis jeg skal velge ut en absolutt så må det blir min hjemmelaget lasagne
den går ned på høykant, hun spiser like mye som meg da!
![]()
Hahahha ja spørs detSkulle ønske jeg kunne si det samme! Kan hende han hadde spist lasagnen din da, om han oppdaga pastaen i den![]()
Her spiser de det meste. Men det går ned på høykant når det er typisk husmannkost. Fiskekaker, kjøttkaker o.l![]()