Favorittmat?

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Hva er det aller beste febbisen får å spise? Her er det når jeg lager kjøttdeig og spagetti mormor style :)

Her spiser de det meste. Men det går ned på høykant når det er typisk husmannkost. Fiskekaker, kjøttkaker o.l :)

Lapskaus er det beste han får, da spiser han godt til middag :D

• Liker
Reactions: BMC
Her spiser de det meste. Men det går ned på høykant når det er typisk husmannkost. Fiskekaker, kjøttkaker o.l :)
Samme her! Fiskekaker, kjøttkaker, og spagetti er veldig populært her. Men hun er veldig flink med mat, spiser stort sett alt hun får servert :)

• Liker
Samme her! Fiskekaker, kjøttkaker, og spagetti er veldig populært her. Men hun er veldig flink med mat, spiser stort sett alt hun får servert :)
Så deilig da! Her spiser han svææææært lite, og det er rimelig frustrerende til tider.

Så deilig da! Her spiser han svææææært lite, og det er rimelig frustrerende til tider.
Kjenner jeg er utrolig glad for at hun er så enkel med mat ja, de få gangene hun av en eller annen grunn ikke vil spise, blir jeg superstressa! Men hun er altså altetende og det er helt fantastisk! Det eneste jeg ikke får henne til å spise er kylling, tror det blir for vanskelig å tygge.

• Liker
Hun elsker alt middag:D men hvis jeg skal velge ut en absolutt så må det blir min hjemmelaget lasagne:) den går ned på høykant, hun spiser like mye som meg da!:o

• Liker
Hun elsker alt middag:D men hvis jeg skal velge ut en absolutt så må det blir min hjemmelaget lasagne:) den går ned på høykant, hun spiser like mye som meg da!:o
Skulle ønske jeg kunne si det samme! Kan hende han hadde spist lasagnen din da, om han oppdaga pastaen i den :p

Har vanligvis ett matveak spiser så mye av alt. Men er vell oldemora til frøkna sin lapskaus som er best å spagetti de to er på topp

• Liker
Fiskeboller og kjøttkaker er store favoritter :-D gubben prøvde seg med barneburger fra burger King en gang, det likte småen heldigvis ikke!! ;-)

• Liker
Her eeelsker han skiver! Og frukt og bær! Middag er han litt sær på, men pasta er en stor slager! Her er nok også mormors kjøttsaus en klar favoritt:)

• Liker
Min er veldig glad i fisk :) spiser stortsett alt:)

• Liker
Pasta ;) Min kunne levd på pasta :) Og ost.. Han kan ikke se osten før han skal spise, da blir det ingen spising :p

• Liker
Han liker egentlig det meste av middag:) spagetti, poteter, gulrot og fiskekaker, lapskaus, fisk Osv. Han liker ikke brød..

• Liker
Hun elsket kjøttkakene mamma lagde i dag! De inneholdt masse ingefær! Kjempegode!

• Liker
Back
Topp