Da var jeg akkurat født, så kanskje ikke rart jeg ikke husker deHusker storesøstra mi som er født i 84 fikk 8bit i bursdagsgave i 91 eller 92![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var jeg akkurat født, så kanskje ikke rart jeg ikke husker deHusker storesøstra mi som er født i 84 fikk 8bit i bursdagsgave i 91 eller 92![]()
Ja.. Var hardt å gå forbi torgene med brus og sjokolade flere ganger og heller plukke med paprika og masse grøntfor.. Friste med melkesjokoladen!Er det ikke typisk!
Har ikke sett tilbudsavisene denne uka, men det er jo typisk da![]()
Kanskje ikkeDa var jeg akkurat født, så kanskje ikke rart jeg ikke husker de![]()
Ikke tid til å dusje skal en følge med herGår glipp av mye her når man dusjer..
Kanskje ikkeer drit kult da
![]()
Haha ja ikke sant!? Du får ta deg litt grøntfor hellerJa.. Var hardt å gå forbi torgene med brus og sjokolade flere ganger og heller plukke med paprika og masse grøntfor.. Friste med melkesjokoladen!
Ja vi sier detDet er vel innenfor![]()
Sulten her og ligger stuck på soverommet og tenker på sjokoladen som ligger på kjøkkenet. Men så var det den snopefri uken da![]()
Det har jeg. Lunsj med ei venninne og middag hos mine foreldreJa hihi.
hatt en fin dag du da?
Går glipp av mye her når man dusjer..
Oi da, det er jo aldri braJa.. Fire store plater sjokolade for 100 kroner er urett![]()
Her også.Snopefri ja.. Nå har jeg klart to dager ihvertfall![]()
Snopefri ja.. Nå har jeg klart to dager ihvertfall![]()
Henger ikke helt med jeg eller, er så trøttGår glipp av mye her når man dusjer..
Oi da, det er jo aldri bra![]()
Mhm, heldige megSå bilde av den nå, så fin den var!![]()
Henger ikke helt med jeg eller, er så trøtt![]()