Synes du klarer deg fint daJa, må det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes du klarer deg fint daJa, må det![]()
Jeg er bare trøttSamme her. Trøtt og godtesjuk.![]()
Koselig da.Det har jeg. Lunsj med ei venninne og middag hos mine foreldre
Du da?
Hvilken brus er det da?Nei. Eller fire store flasker favorittbrusen til 49![]()
Haha ja ikke sant!? Du får ta deg litt grøntfor heller![]()
Nei, Hehe. Men jeg måtte dusje etter å ha svetta feber i hele dag så var det godtIkke tid til å dusje skal en følge med her![]()
Er ikke ofte vi er på den hytta å gleder meg for vør gang vi drar dit for da kan jeg spilleFikk skikkelig lyst å dra frem den gamle nintendoen eller første playstation med småskryp spillet. Nostalgisk!
Sjimpanse brus heter dem. Fra Mack bryggeriet. Som Villa brusen, bare bedreHvilken brus er det da?
Fått gjort mye i dag daKoselig da.
Jm.
Bondegård
Knøttesang
Bakt.
Og nå slakt i sofaenSå snart sove
![]()
Er ikke ofte vi er på den hytta å gleder meg for vør gang vi drar dit for da kan jeg spillebarna syns ikke det er noe gøy
![]()
Nei, ikke jeg heller, skal snart legge meg snart uansettMerker at bare å dra på handletur på butikken gjorde at jeg datt helt uthenger ikke helt med ikveld
![]()
Den var ny for megSjimpanse brus heter dem. Fra Mack bryggeriet. Som Villa brusen, bare bedre![]()
Da får du gjøre som meg, snart legge meg jegHenger ikke helt med jeg eller, er så trøtt![]()
Ikke akkurat nåKjøpte du?
Jeg er på vei straks her ogsåDa får du gjøre som meg, snart legge meg jeg![]()
Nei, ikke jeg heller, skal snart legge meg snart uansett![]()
Den var ny for meg![]()
Herlig! Det er alltid godt å legge seg daTenker det ikke er så lenge igjen før hodet treffer puta her heller. Nettopp skifta sengetøy, så gleder meg til å begrave meg i dyna![]()
Jeg er på vei straks her også![]()
tror det blir senga og en bok med engang jeg. Hasta la vistaFått gjort mye i dag da
Er temmelig ferdig selv. Straks senga her også![]()