Jeg blir så tørr og tett i nesa på kvelden. Får helt dilla når jeg ikke får pustet med nesen....har prøvd med bare saltvann, men det funker ikke. Kan jo ikke ta nesespray hver dag. Noen av dere som har et godt tips til meg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akupunktur![]()
En gang hjelper men vis det er ett problem får du langvarig effekt om du går 4-5 gangerMå man gå mange ganger da? Og det har jeg ikke penger til før i slutten av mnd.
Sitt oppreist. Hold for nesa, lukk munnen (altså ikke pust) blås trykk opp i nesa og gjør kraftige nikk så lenge du greier. Etter et par omganger har du åpne bihuler igjen![]()
En gang hjelper men vis det er ett problem får du langvarig effekt om du går 4-5 gangeropp til 5 år
har masse bihule betennelser i løpet av ett år. Etter en behandling er er frisk og etter 4-5 er det over 2 år til neste gang
så funker bra på meg hvertfall
![]()
Jeg har kronisk tett nese når jeg er gravid. Varte 9 måneder sist.
Jeg brukte da, som nå, Otrivin barnenesespray ved behov hver dag helt til fødsel.
Gikk fint sist så jeg kjører samme regla nå. Er helt forferdelig å være konstant tett i nesa i mange måneder. Som regel må jeg ha en dose om kvelden og en dose i løpet av dagen. Enkelte dager er verre, da må jeg ha flere ganger iløpet av natta.
Sesamolje finnes på nesespray, det hjelper mot tørre slimhinner i nesa.![]()
Prøv! Etter at jeg fikk til teknikken har jeg ikke vært tett i nesa i det hele tattHahahaer du seriøs nå ? Men det er denne tørrheten som gjør meg tett, og det er vel ikke pga bihulene eller??
Nei den er der enda denDu ble ikke helt ødelagt i nesa da? Skal prøve sesamoljespraytakk for tips
Jeg husker rett og slett ikke hvordan nesa mi var sist jeg var gravid.