Haha![]()
En jean paul jakke og en god grønnsakskniv
SmartEn dimpedump jeg finner på Black Friday
Må bare finne ut hva den dimpedumpen er først...
Aldri hørt om det, er det en butikk ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha![]()
En jean paul jakke og en god grønnsakskniv
SmartEn dimpedump jeg finner på Black Friday
Må bare finne ut hva den dimpedumpen er først...
Huff, det går fort altså. Jeg har bare noen småord igjen fra dialekten. Ellers så er jeg full trønder.Mannen er fra Bodø og jeg er sur på han.
Slemmingen er jo ved å miste dialekten sin![]()
Samme her, men jeg glemmer alltid å lageskal lage nå med en gang
Hvor mye skal hver gave koste?Noen som har kalendergavetps til mamma?
Mamma elsket julen så mye da hun levde,å et år tente hun lysene på treet ute å hørte på julemusikk inne og bakte julebakst :')Jeg elskee også jul men sept er litt tidlug
Nei nå må jeg faktisk få gjort noe
Skravles senere![]()
Hva skal du se?Det blir nok sofaen og tv. Har ikke energi til noe annet![]()
Ja, det er en flott plass![]()
Hadde med meg mannen for noen år siden og han ble nok litt forelsket![]()
Holder på med Orange is the New black. Men er på siste episode. Så ds aner jeg ikke..Hva skal du se?
Trøndersk er finestÅh, lofoten er en rett og slett nydelig del av landet![]()
Vokst opp på Senja, med eg meg og deg. Men etter å ha flytta litt rundt her oppe i landsdelen ble det fort lagt om littåh, jeg liker så godt trøndersk. Og bergenser dialekta!
Trenger tips jeg. Ikke peiling. Han elsker jakt, fiske og friluftsliv så mest sannsynlig det blir noe der. Verre med foreldre syns jeg som begynner å ha "alt"Aner ikke, han har en bursdag jeg må finne noe til først![]()
Hudpleieprodukter, sjokoladeNoen som har kalendergavetps til mamma?
Da er det vel bare en fase ha går gjennom der litt ekstra nærhet er nødvendig. Ja, de må jo få all den kosen de vil ha![]()
Ble best sånn i årnår prinsen kommer om få uker,er det greit å være ferdig med det meste tenkte jeg
![]()
Jeg starter tidlig med julemusikkMamma elsket julen så mye da hun levde,å et år tente hun lysene på treet ute å hørte på julemusikk inne og bakte julebakst :')
Ja, det er nok det
Ja, skal ikke nekte han kos, gitt![]()
Black Friday er siste fredagen i november.Smart
Aldri hørt om det, er det en butikk ?
Gi matgaver til deTrenger tips jeg. Ikke peiling. Han elsker jakt, fiske og friluftsliv så mest sannsynlig det blir noe der. Verre med foreldre syns jeg som begynner å ha "alt"
Jeg har kjøpt ullundertøy til han de siste 3 årene, så må vel finne på noe annet i år! Syns det er vanskelig å handle til alle, de fleste har liksom "alt" og det de ønsker seg er utenfor min prisklasse.Trenger tips jeg. Ikke peiling. Han elsker jakt, fiske og friluftsliv så mest sannsynlig det blir noe der. Verre med foreldre syns jeg som begynner å ha "alt"
Var starten av september et år dette,synes det var i tidligste lagetJeg starter tidlig med julemusikk