Skravletråd september

Hehe. Orka bare ikke sette meg i stua å mate. Burde gjort det :p senga var rimelig nyskifta på allerede :p men tenker jeg henge ut dyna så blir det ekstra deilig å legge seg ikveld i nytt, friskt sengetøy :)

Satt bare å tenkte hvor deilig hadde det ikke vært om man ikke bare kunne mate henne liggende :p hadde vært så mye enklere :p
Nå fikk jeg lyst til å skifte på sengen for å kunne legge meg i rent sengetøy i kveld :-). Men skiftet for ett par dager siden her :-).
Her funker det bare å amme liggende nå. Ikke tålmodighet til annet min lille:-). I så fall er han veeeldig trøtt og halvveis i koma:-P

Ja han er virkelig ikke i slaget nå, den magen har hvert virkelig ekkel med han de siste dagene. Så han har nesten ikke sovet, mest ligget oppå meg å vridd seg stakkars..
Stakkars...er så vondt å se de små slite sånn:(

Da er 4 brett knekkebrød ferdig,gått en lengre tur med hunden,tent opp i ovn,sendt jenta på skolen og spist frokost :) nå blir det en liiiiten powernap på sofaen før jeg gjør noe annet :) *klarerikkeholdeøyaåpenlengre*

Nå fikk jeg lyst til å skifte på sengen for å kunne legge meg i rent sengetøy i kveld :-). Men skiftet for ett par dager siden her :-).
Her funker det bare å amme liggende nå. Ikke tålmodighet til annet min lille:-). I så fall er han veeeldig trøtt og halvveis i koma:-P

Det er en deeilig følelse. Spesielt om man nettopp har vært i dusjen selv :)

Må du gjøre det liggende hele dagen? :p her skulle jeg ønske jeg kunne mate henne med flasken slik, men funker nok dårlig :p

Da er 4 brett knekkebrød ferdig,gått en lengre tur med hunden,tent opp i ovn,sendt jenta på skolen og spist frokost :) nå blir det en liiiiten powernap på sofaen før jeg gjør noe annet :) *klarerikkeholdeøyaåpenlengre*

Effektiv du er. :)

Wow, så effektiv morgen!

Back
Topp