Da skal jeg gjøre detNei som regel får de ikke noe. Bruk nesespray og legg henne halvy sittende ig gi paracet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skal jeg gjøre detNei som regel får de ikke noe. Bruk nesespray og legg henne halvy sittende ig gi paracet
Øreverk er skitvondtDa skal jeg gjøre detfår så vondt
ja jeg blir sur ! Han er sånn bare
Ja jeg gråter når jeg har detØreverk er skitvondt
God bedringJa jeg gråter når jeg har detsitter i stua med hun sittende sovende på meg. Tett i nesen selv så du er ikke alene om det
Skal egentlig til en venninne men fortsetter natten som den har gjort til nå så tror jeg at jeg må sove:-/Noen som skal noe kjekt i morgen?
Haha her ligger mini i sengen vår ogsåNå endte han opp i vår idag og
Det må liksom en pupp til.. Yey..
Her tok han ikke før han var 6 månederHer tar han ikke i det hele tatt enda...har prøvd ihvertfall 6 ulike typer. Tror ikke han skjønner helt hvordan den skal brukesdetter bare ut..
Får håpe dere har fått kommet inn nå?Ja da satt vi å ventet dahåper det går fort, for her kan man sitte en hel natt :/
Sitter å venter vi ... Håpløs legevakt i Oslo skjønner duFår håpe dere har fått kommet inn nå?
Er vell ikke alene der heller tenker jeg?Sitter å venter vi ... Håpløs legevakt i Oslo skjønner du![]()
Sitter 3 voksene her og ett barn til ... Lille N sover daEr vell ikke alene der heller tenker jeg?
Legevakt tror jeg er håpløs uansett hvor det er...
Bra hun får seg litt søvn nå da...så får vi håpe legen kan hjelpe så hun får sove ut senereSitter 3 voksene her og ett barn til ... Lille N sover danesten ikke sovet hun. Hun var nesten våken 20 timer med noen dupper i natt. Sov jo ikke på dagen i går :O