Skravletråd for Mai-jentene

Dårlig start på dagen, igjen. Testene fra de tre siste dagene er så og si helt like.. Kan muligens ane en stigning om jeg legger godviljen til, men den burde nok vært mye tydeligere nå. :(
Symptomene er der og blir egentlig tydligere for hver dag.., kanskje det er Ebay testene fra Kina det er noe galt med?
Lurer på om jeg skulle kjøpt meg en ny digital for å se om det er stigning på den...

Det tar litt tid før de digitale endrer ukenummer altså, hvor mange dager er det siden du fikk 1-2? Er det OneStep tester? De er dårlige på å vise stigningen synes jeg.

Mange billigtester er dårlige på å vise stigning ja!

Noen som har søndagsplaner? Jeg våknet fordi jeg må tisse, men så er jeg så kvalm at jeg ikke får sove igjen. Sannsynligvis ikke før jeg får spist noe, men jeg er jo så trøtt at jeg ikke ønsker å stå opp. :p Det er digg nå i starten hvert fall, kvalmen er bare sånn at den blir bedre om jeg spiser. :)

Jeg må på jobb noen timer og lage ukeplaner og slikt, så skal vi i bursdag med svigerfamilien. Er så vanskelig å ikke si noe ved slike anledninger! Og har så klart blitt invitert i til to store fester til i løpet av de neste 6-7 ukene. Får latedrikke til den ene, og melde meg som sjåfør til den andre. :p

Jeg må på jobb noen timer og lage ukeplaner og slikt, så skal vi i bursdag med svigerfamilien. Er så vanskelig å ikke si noe ved slike anledninger! Og har så klart blitt invitert i til to store fester til i løpet av de neste 6-7 ukene. Får latedrikke til den ene, og melde meg som sjåfør til den andre. :p

Det er vanskelig å ikke rope det ut til hele verden synes jeg. :D Og enda vanskeligere å ikke si til nærmeste familie. Høres ut som du har en god plan!

Det tar litt tid før de digitale endrer ukenummer altså, hvor mange dager er det siden du fikk 1-2? Er det OneStep tester? De er dårlige på å vise stigningen synes jeg.
Ser etter at den er tørket at den er littegranne sterkere idag. :)
Alt står på kinesisk på testen.., men jeg tror det er Wondfo..?
Fikk 1-2 12 DPO. Idag er jeg 15 DPO. Får tidligst tatt en ny 17 DPO..?

Ser etter at den er tørket at den er littegranne sterkere idag. :)
Alt står på kinesisk på testen.., men jeg tror det er Wondfo..?
Fikk 1-2 12 DPO. Idag er jeg 15 DPO. Får tidligst tatt en ny 17 DPO..?

Det er sånne tynne wondfo ja, de kinesiske. De er helt greie, men de brede wondfo-strimlene er hakket bedre synes jeg.

Lurt å vente til det har gått en uke om du klarer. :)

Jeg våknet grytidlig i dag, var så sulten at jeg var nødt til å stå opp og spise.
Nå steker mannen pannekaker til meg, dagens fjerde (!!) måltid. Kommer jo til å rulle innen jul hvis det skal være på denne måten her. :laughing001

Men jeg velger spising fremfor kvalme anytime asså, føler så med dere som sliter med kvalme og annet tull.

Jeg våknet grytidlig i dag, var så sulten at jeg var nødt til å stå opp og spise.
Nå steker mannen pannekaker til meg, dagens fjerde (!!) måltid. Kommer jo til å rulle innen jul hvis det skal være på denne måten her. :laughing001

Men jeg velger spising fremfor kvalme anytime asså, føler så med dere som sliter med kvalme og annet tull.

Kan hende matlysten roer seg ned før jul da, mange som har mest greier i første trimester. :p

Kan hende matlysten roer seg ned før jul da, mange som har mest greier i første trimester. :p

Ja, regner med det altså, er nok noe forbigående. Tyder vel mer på høyere forbrenning nå i starten så kroppen trenger mer mat. Heldigvis har jeg ikke lyst på godis og sånt, bare mat og frukt/grønnsaker.

Ellers er det en deilig sofasøndag, bare vaske og brette klær og så ta en rask husvask i kveld. Litt deilig med barnefri helg, skal innrømme det :)

Ja, regner med det altså, er nok noe forbigående. Tyder vel mer på høyere forbrenning nå i starten så kroppen trenger mer mat. Heldigvis har jeg ikke lyst på godis og sånt, bare mat og frukt/grønnsaker.

Ellers er det en deilig sofasøndag, bare vaske og brette klær og så ta en rask husvask i kveld. Litt deilig med barnefri helg, skal innrømme det :)

Så bra, jeg er kvalm og har lyst på enkel mat og tidvis søt mat. Men jeg orker ikke mer enn noen biter av søtt, så det begrenser seg heldigvis litt sånn.

Sofasøndag er digg.

Nå er kvalmen blitt kraftig. OMG! Jeg er jo bare 3+6. :eek:

Nå er kvalmen blitt kraftig. OMG! Jeg er jo bare 3+6. :eek:
Ånei. Håper ikke du får ekstrem svangerskapskvalme igjen altså. Det er så forferdelig å gå å være kvalm :(

Ånei. Håper ikke du får ekstrem svangerskapskvalme igjen altså. Det er så forferdelig å gå å være kvalm :(

Huff, jeg er veldig redd for at det går mot det. Ikke akkurat nå altså, men siden jeg er såpass kvalm. Jeg må egentlig sitte eller ligge i ro, om jeg står oppreist eller går rundt så blir jeg veldig kvalm. Det er helt forferdelig å være sengeliggende i lang tid med sånn kvalme. :( Verste sykdommen jeg noensinne har hatt.

I dag har det blitt veldig mye verre, men ikke i nærheten av hyperemesis enda

De som har EL i dag får termin i juni. ♡ Nå er det for sent å lage mai-spire.

Unner ikke min værste fiende det en gang. Å kaste opp er noe av det værste som finnes.

Jeg er heller kvalm enn å kaste opp :hungover:

Og om man kaster opp av svangerskapskvalme så blir man bare dårligere. Når man har omgangssyke føler man seg jo ofte litt bedre rett etter oppkast.

På ferie med mykje god mat, og kva skjer? Joda, eg vert forkjøla og mister smakssansen :-(

Back
Topp