13 mndr![]()
Det var en stund ja
Jaja, fikk gjort nytta for seg da ihvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13 mndr![]()
Tydligvisblir vell best da i allefall...kjøttet skal jo ry fra hverandre,og det blir jo best når det får langtidsteke
er spent på resultatet i hvertfall
Nja.. Jeg klarer ikke begge deler samtidig så da vinner som regel kremen for meg . Men vesla vil ha minimarshellows.Du glemte marshmellows...
Det gleder jeg meg til, lammestek. Mannen liker ikke, men han skal bort til helga. Spørs om ikke jeg må lage det da:Vi skal ha lammestek med fløtegratinerte poteter![]()
Er jo typisk! Vi viste ikke at det var så ille.Vi visste at det måtte gjøres, var bare ikke forberedt på at det måtte gjøres så fort![]()
Jeg vil påstå det. Velbrukte pengerDet var en stund ja
Jaja, fikk gjort nytta for seg da ihvertfall![]()
Får vann i munnen av disse innleggeneFersk gjærbakst både smaker og lukter fortreffelig!
MINImarshmellows jaDu glemte marshmellows...
Får håper det. Ikke noe greit å være lei seg:/Tja. Bare litt sentimental. Men det går vel over...

Har vært altfor snill. Han ligger på et annet rom og..Oi, våkner han ikke eller har du vært snill med ham!!![]()
Oi. Ja det hørtes omfattende ut! Brukte dere lang tid? Er dere ferdige nå?Ja, det var det. Vi har skiftet alle vannrør og alt elektrisk, drenert, skiftet litt kledning og byttet noen vinduer, revet en trapp og bygd ny, revet ned absolutt alt i kjelleren og bygd opp igjen. Revet vegger og tak i endel rom og isolert på nytt, og selvsagt tapetsert og malt. Sikkert mye mer, men det jeg kom på nå
he heHa ha jeg har fått høre det motsatte til tider.. "det er grunn til at du har en munn og to ører veit du..!!" På forum tenker jeg at det er grunn til at man har to hender og ti fingre![]()
Nja.. Jeg klarer ikke begge deler samtidig så da vinner som regel kremen for meg . Men vesla vil ha minimarshellows.
MINImarshmellows ja![]()
Får håper det. Ikke noe greit å være lei seg:/
![]()
Har brukt over seks år, men har ikke alltid vært like effektivt. Vi skal rive en gang og et vaskerom og bygge det oppigjen, legge nytt tak på kjøkkenet, liste og male, male et toalettrom og skifte innredning og rive og bygge et bad. Pluss gjøre ferdig et par andre prosjekterOi. Ja det hørtes omfattende ut! Brukte dere lang tid? Er dere ferdige nå?
Moro å gjøre noe om til sitt eget da![]()
Så snadderDet var det
Nå er vi mette på tapas![]()
Vi skal ha lasagne, hvitløksbaguetter og salatHva skal dere ha til middag i dag? Er så matlei jeg..
Jeg gleder meg veldig selv ogsåDet gleder jeg meg til, lammestek. Mannen liker ikke, men han skal bort til helga. Spørs om ikke jeg må lage det da:
Nyt det, og vit at jeg sikler litt over skjermen![]()
![]()
De gærne har det godtNei du neiDu er jo skravlegal
![]()