Skravletråd september

Vi skal ha lammestek med fløtegratinerte poteter:)
Det gleder jeg meg til, lammestek. Mannen liker ikke, men han skal bort til helga. Spørs om ikke jeg må lage det da:
Nyt det, og vit at jeg sikler litt over skjermen :p ;)

Litt vondt i tanna jeg må rotfylle :p men jeg orker ikke dra til tannlegen med den formen jeg er i så da får jeg bare takke meg selv :p rart jeg har vondt for tanna er jo dø :p

Ja, det var det. Vi har skiftet alle vannrør og alt elektrisk, drenert, skiftet litt kledning og byttet noen vinduer, revet en trapp og bygd ny, revet ned absolutt alt i kjelleren og bygd opp igjen. Revet vegger og tak i endel rom og isolert på nytt, og selvsagt tapetsert og malt. Sikkert mye mer, men det jeg kom på nå
Oi. Ja det hørtes omfattende ut! Brukte dere lang tid? Er dere ferdige nå?

Moro å gjøre noe om til sitt eget da :)

Må bare nevne en samtale vi hadde istad: kjære? Han svarer ja. Jeg: hun ***** hun får alltid hva hun drømmer om hun. Hun drømte om gutt og nå får hun det. Våres drømmer blir bare knust :( han "kjære da. En dag sitter vi der og. Ikke misunn henne, for de er jo bare uansvarlig. Jeg "ja, jo det er jo sant det. " han prøver å trøste meg og det klarer han ❤️

Nja.. Jeg klarer ikke begge deler samtidig så da vinner som regel kremen for meg . Men vesla vil ha minimarshellows.

Jeg har marshmellows og masse krem på toppen :D ha ha... Det er digg :D
MINImarshmellows ja;)

Jeg bruker store... Det de har i butikken her :P
Får håper det. Ikke noe greit å være lei seg:/

:smiley-angelic003

Nei :( :( bare enkelte ting som vekker gamle minner. Det blir for mye for en stakkars gravid sliten og syk kropp :P

Men heldigvis er lillesnupp hos besteforeldrene i natt. Så jeg og mannen skal snart spise middag, før vi nyter en helaften med Playstation. Måtte omtrent børste støv av den :P lenge siden den ble brukt :P

Oi. Ja det hørtes omfattende ut! Brukte dere lang tid? Er dere ferdige nå?

Moro å gjøre noe om til sitt eget da :)
Har brukt over seks år, men har ikke alltid vært like effektivt. Vi skal rive en gang og et vaskerom og bygge det oppigjen, legge nytt tak på kjøkkenet, liste og male, male et toalettrom og skifte innredning og rive og bygge et bad. Pluss gjøre ferdig et par andre prosjekter:) ja, og skifte noen vinduer.

Det gleder jeg meg til, lammestek. Mannen liker ikke, men han skal bort til helga. Spørs om ikke jeg må lage det da:
Nyt det, og vit at jeg sikler litt over skjermen :p ;)
Jeg gleder meg veldig selv også :)
Det er utrolig godt. Skal gi lyd om det blir rester ;) :p

Back
Topp