Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bare litt!!hehe litt mett?![]()
Like greit det foreløpigHaha ingenting her.
Jeg har dager der jeg ikke kjenner noe, og dager som er ganske ille. Hvordan smaker de? Har du prøvd lovehearts, og funker det?Jeg må ha det jeg.
Bra![]()
Begynner å kjenne detDet kan du trygt si![]()
87 herjeg er -84Men det varierte nok fra sted til sted
![]()
Da er det ikke så lettmen han er jo ikke hjemme![]()
Spist for mye eller tar baby stor plass?Jeg tror magen eksploderer snART!!
Ikke vi heller tror jegVeldig stas ja! Kan ikke huske vi hadde noe sånt da jeg var liten!
Like greit det foreløpigmen ammet ikke du gutten din enda?
Eller har du slutta?
Hehe ja enkelte ting er jeg god på å huskeDu husker bra du![]()
Gav seg for vel 1 mnd siden og melka vekke pang. Men siste tia han fikk var det kun litt i ene puppen hehe
De smaker drit, men det hjelperJeg har dager der jeg ikke kjenner noe, og dager som er ganske ille. Hvordan smaker de? Har du prøvd lovehearts, og funker det?![]()
OK, da tar de sikkert det jeg har siden det ofte ikke er såå illeDe smaker drit, men det hjelper![]()
Lovehearts funker, men ikke når det er virkelig ille
Begge deler...men først og fremst spist for mye.Spist for mye eller tar baby stor plass?![]()
Mhm helt sikkertOK, da tar de sikkert det jeg har siden det ofte ikke er såå ille![]()
Hehe ja enkelte ting er jeg god på å huskeAah, ble det for lite eller valgte dere å gi dere?
ja det stopper fort når man først gir seg. Jeg gav meg med full melkeproduksjon jeg, så her kunne den gjerne blitt borte fortere
![]()
Skjønner jeg godtOrka ikke lese gjennom alt dere har skravla jeg![]()
Da er det ikke så lett![]()
Orka ikke lese gjennom alt dere har skravla jeg![]()