Og han kastet typ ett blikk på gangen min og hvordn jeg satt meg ned på rommet hans, før han lurte på hvorfor jeg ikke hadde vært hos han tidligere, for der var det ikke noen tvil. Jeg har bekkenløsning (daah..) med STORE gangvansker. I tillegg fant han ut at jeg visstnok har ekstremt tøyelige ledd, noe som ikke er til min fordel i forbindelse med svangerskap og bekkenløsning. Når han klemte og trykket og tøyde, mente han at området rundt bekken og symfyse i tillegg var veldig betent, og han lurte på hvordan jeg i det hele tatt klarte å gå...
Så fikk noen tips og teknikker å bruke for å komme meg opp av senga, opp og ned i stoler, ut og inn av bil osv.. Så skal jeg inn til han ca en gang i uka på behandling de nærmeste mnd, og se.. Var ikke noe å lure på å skulle betale hvertfall, her blir heldigvis alt dekket! *lettet*, samtidig som jeg er litt iritert på den teite kroppen min :/
Så fikk noen tips og teknikker å bruke for å komme meg opp av senga, opp og ned i stoler, ut og inn av bil osv.. Så skal jeg inn til han ca en gang i uka på behandling de nærmeste mnd, og se.. Var ikke noe å lure på å skulle betale hvertfall, her blir heldigvis alt dekket! *lettet*, samtidig som jeg er litt iritert på den teite kroppen min :/