Var hos fysio i dag...

Er så vanvittig lang ventetid.. Så var det ei som hadde ledig, og jeg kan egentlig forstå det :p
Det var i forrige sv.skap da, men jeg nekter å tilbake dit :p
Kiro blir ikke dekket nei :( Men han er veldig for å gi øvelser, for å ha færrest mulig timer der, og flest mulig timer hjemme med familie :)
Godt han ikke er av den griske typen da hvertfall! =) Kjedelig med så lang ventetid på sike behandlinger.. :-/ Her er det heldigvis maaange å velge mellom. Men han jeg kom til er en av de med best rykte.. =)

Godt han ikke er av den griske typen da hvertfall! =) Kjedelig med så lang ventetid på sike behandlinger.. :-/ Her er det heldigvis maaange å velge mellom. Men han jeg kom til er en av de med best rykte.. =)
En australier, kjempehyggelig :)
Gikk til en annen, men nå viste det seg at sønnen hans skulle gå i klassen der jeg er kontaktlærer, så jeg bytta :p

Åh, såpass ja :-( Det er jo utrolig dårlig av de da :-(
Bar ny praksis en liten periode... De har heldigvis gått tilbake igjen på det! Jeg er født med innover rotasjon i begge hoftene. Så var det noen som fikk det for seg at det var noe man vokste av seg... Det viste seg å være feil i 99% av tilfellene... Så jeg hadde en rotasjon på over 50 grader før de gjorde noe. Så nå ha reg utslitte knær og hofter... Men slipper å snuble i mine egne bein da

Jeg har også vært borti mye dårlige fysioterapeuter... Er dessverre ikke alle som er like flinke!

En australier, kjempehyggelig :)
Gikk til en annen, men nå viste det seg at sønnen hans skulle gå i klassen der jeg er kontaktlærer, så jeg bytta :p
Ja, den ser jeg! Greit å kun ha et pasient-behandler forhold!! =)

Bar ny praksis en liten periode... De har heldigvis gått tilbake igjen på det! Jeg er født med innover rotasjon i begge hoftene. Så var det noen som fikk det for seg at det var noe man vokste av seg... Det viste seg å være feil i 99% av tilfellene... Så jeg hadde en rotasjon på over 50 grader før de gjorde noe. Så nå ha reg utslitte knær og hofter... Men slipper å snuble i mine egne bein da

Jeg har også vært borti mye dårlige fysioterapeuter... Er dessverre ikke alle som er like flinke!
Åh, så kjedelig!! :-( Men ja, det er vel sånn behandlinger og teorier blir etterhvert.. Man får brått for seg en ting, så forandrer man rutiner, oppdager det var feil og forandrer tilbake.. Bare utrolig kjipt for e som får problemene fra det :-/

Åh, så kjedelig!! :-( Men ja, det er vel sånn behandlinger og teorier blir etterhvert.. Man får brått for seg en ting, så forandrer man rutiner, oppdager det var feil og forandrer tilbake.. Bare utrolig kjipt for e som får problemene fra det :-/
Ja, men jeg har nok vært maks uheldig siden jeg har hypermobile ledd oppå alt...
Litt morsomt å se på Barneavdelingen på FEM nå, for der er gamle ortopeden min med (hu som tok tak til slutt etter at jeg måtte bytte sykehus)... :) En helt fantastisk søt dame!

Ja, men jeg har nok vært maks uheldig siden jeg har hypermobile ledd oppå alt...
Litt morsomt å se på Barneavdelingen på FEM nå, for der er gamle ortopeden min med (hu som tok tak til slutt etter at jeg måtte bytte sykehus)... :) En helt fantastisk søt dame!
Åh, så koselig å se igjen slik da!! :D

Føler med deg. Har også hypermobile ledd, og dette er mitt tredje svangerskap @ kroppen kjennes ut som en kjøttkake :p. Fikk påvist bekkenløsning tidlig, og når går jeg til kiropraktor og fysio for å holde "hodet" over vann. Fikk t.o.m beskjed om at hvis jeg ikke fulgte opp ila de neste mnd risikerer jeg krykker eller rullestol. Såå, det er bare å peise på med behandling :). Det å være gravid er absolutt ikke en dans på røde roser. Ønsker deg virkelig god bedring :)

Har også hypermobile ledd, men har aldri fått noen slik beskjed! :O
Har gått så mye på voltaren at det endte opp med begynnende magesår. :p skal ha det i bakhodet, og spørre legen neste gang en betennelse dukker opp som jeg går til legen med.

Jeg har kronisk bekkenleddsyndrom, og ikke hypermobile ledd. Her har det ingen sammenheng, bare skrall fra naturens side :P

Jeg sverger til kiropraktor, fysio her i området vet veldig lite om bekkenenplager annet en symptomgivende bekkenløsning. Og det sitter laaaangt inne å si at pasientene har gangvansker også.

Ah, det forkarer litt ja.. Djeez.. Rart jeg henger sammen egentlig :-/ Han teset ikke den bøye ned mot bakken, pga hoftene er så fucka, men klarer den og.. :-/

Har aldri tenkt over alt det der jeg, men det forklarer jo vondter og pager opp gjen nom nå da... O.o

Back
Topp