* Innsett i august *

I dag er jeg overbevist om at det ikke gikk denne gangen :( jeg har masse mensmurringer, strømninger nedover lårne og vondt i ryggen..alle er typiske tegn på at mensen kommer :( og jeg får som regel disse symptomene 5-7 dager før mensen kommer.. Jepp i dag er jeg pessimistisk ;)
Da er vi flere. Verdens kjipeste følelse... Tvi tvi allikevel!

Melder meg inn i pessimistenes forbund her i august-tråden... Mensmurring i hele går og dag. Har ikke testa enda. Har testdag på mandag.. Sympati til dere andre som har kjip dag og.

Huff, lenge leve pessimisme... får håpe bare dette er dårlig påvirkning på hverandre. . (Egentlig er vi alle gravide liker jeg og tro i det stille)

Må bare si at når jeg ble gravid med min sønn har jeg aldri hatt så mye mens-symptomer noengang. Kunne ikke skjønne at den ikke kom!!;) Så lov å håpe ennå jenter!!!:):) Heier på dere!!!:D

Da kan jeg melde meg inn i pessimismeklubben jeg og. Masse endometriose smerter i dag. Klassisk for meg før mensen kommer! :( Jeg er på rugedag 7 i dag.

Menssmerter har jeg alltid, også om jeg er gravid, og det hadde "alle" de gangene jeg var innom terminklubber. Så det kan være positivt altså!!! :) (Endosmerter er jeg mer skeptisk til.)

(Fant forresten mye smartere forkortelse for rugedag på engelsk. Da sier man f.eks. 7dp2dt som jeg er i dag. Det betyr 7 days past 2 day transfer, som betyr 7 dager etter innsett av 2 dagers embryo. Så man starter på 1dp dagen etter innsett. Tallet foran dt kommer an på hvor mange dager det går mellom uttak og innsett (f.eks. 3 dager etter innsett av 5 dagers blastocyst = 3dp5dt). Det siste tallet er derfor det samme hele rugeperioden. Da kan man også enkelt regne ut dpo, det er alltid bare å plusse sammen de to tallene.)

Last edited:
Melder meg også inn i pessimistiskgruppa :/ her føler jeg ingenting, ingen murringer eller noe som helst.
Slik var d sist jeg hadde forsøk og det endte negativt :(
Sist jeg ble gravid med ivf, så var d masse murringer og masse på gang inni der. Så har nesten mista alt håpet..

Da kan jeg melde meg inn i pessimismeklubben jeg og. Masse endometriose smerter i dag. Klassisk for meg før mensen kommer! :( Jeg er på rugedag 7 i dag.

Menssmerter har jeg alltid, også om jeg er gravid, og det hadde "alle" de gangene jeg var innom terminklubber. Så det kan være positivt altså!!! :) (Endosmerter er jeg mer skeptisk til.)

(Fant forresten mye smartere forkortelse for rugedag på engelsk. Da sier man f.eks. 7dp2dt som jeg er i dag. Det betyr 7 days past 2 day transfer, som betyr 7 dager etter innsett av 2 dagers embryo. Så man starter på 1dp dagen etter innsett. Tallet foran dt kommer an på hvor mange dager det går mellom uttak og innsett (f.eks. 3 dager etter innsett av 5 dagers blastocyst = 3dp5dt). Da kan man også enkelt regne ut dpo, det er alltid bare å plusse sammen de to tallene.)

Jeg har også sett den måten. Lurt!

Krysser fingrene for at det vi kjenner er i forbindelse med en graviditet :) og ikke den derre mensen :(

Melder meg også inn i pessimistiskgruppa :/ her føler jeg ingenting, ingen murringer eller noe som helst.
Slik var d sist jeg hadde forsøk og det endte negativt :(
Sist jeg ble gravid med ivf, så var d masse murringer og masse på gang inni der. Så har nesten mista alt håpet..

Jeg har lest om mange som overhode Ikke har symptoma men tester positivt. Så det er håp! :) Når er testedag?

Jeg har lest om mange som overhode Ikke har symptoma men tester positivt. Så det er håp! :) Når er testedag?

Hehe 9 sep, så enda en stund til! Ja får prøva å holde mote oppe, men synes nesten det er enklere å innstille seg på negativ test og heller blir positiv overrasket hvis egget/eggene fester seg, enn å gå på en smell å bli skikkelig skuffa.
Så får bare smøre meg med litt tålmodighet og vente å se.. :)

Hehe 9 sep, så enda en stund til! Ja får prøva å holde mote oppe, men synes nesten det er enklere å innstille seg på negativ test og heller blir positiv overrasket hvis egget/eggene fester seg, enn å gå på en smell å bli skikkelig skuffa.
Så får bare smøre meg med litt tålmodighet og vente å se.. :)

Jeg er helt enig. Sånn gjør jeg også. Fallgruven blir ikke så høy hvis man er realistisk i forhold til forsøket. :)

Blant alle dere som er innmeldt i pessimistisk forbund, så har jeg hatt egguttak i dag, nesten null ubehag og fanden meg hele 18 egg ut!!! :O sist ble 11 av 13 egg befruktet så håper i det stille at jeg kan ha de samme prognosene :O :) tvi tvi

Blant alle dere som er innmeldt i pessimistisk forbund, så har jeg hatt egguttak i dag, nesten null ubehag og fanden meg hele 18 egg ut!!! :O sist ble 11 av 13 egg befruktet så håper i det stille at jeg kan ha de samme prognosene :O :) tvi tvi

Bra du kommer inn med gode nyheter:D vi trenger det nå!
Håper på god uttelling på befruktet egg for deg!!:)

Det er så strålende det! Med hilsen fru pessimist på egne vegne, men fru klokkertro på alle andre :-)

Så flott resultat!!! Lykke til med befruktning! ♡

Da får jeg holde håpet oppe for oss alle ;)
Jeg har enda stor tro på at dette går bra:)

Har sluttet å tenke på symptomer og tenker frem over på hvor gøy det skal bli å bli mamma❤❤ for det skal vi bli alle sammen, om ikke denne gangen så skal det nok gå bra til slutt :):)

Jeg prøver å gi slipp på det jeg ikke har kontroll over å håper på at det ordner seg.
Jeg ber hver kveld og tenker minst 3 ting jeg er takknemlig for hver dag.
Det hjelper meg til å ha en positiv holdning og å komme meg gjennom dagene, for det blir alt for tungt hvis jeg gi etter til de negative tankene som ligger å lurer :p

Jeg har troa på dere, og ber for oss alle sammen ❤❤
Vi er utrolig sterke og vi fortjener dette :):):)

Oj! Det er jo kjempe bra! :D
Lykke til de neste dagene :)

Da får jeg holde håpet oppe for oss alle ;)
Jeg har enda stor tro på at dette går bra:)

Har sluttet å tenke på symptomer og tenker frem over på hvor gøy det skal bli å bli mamma❤❤ for det skal vi bli alle sammen, om ikke denne gangen så skal det nok gå bra til slutt :):)

Jeg prøver å gi slipp på det jeg ikke har kontroll over å håper på at det ordner seg.
Jeg ber hver kveld og tenker minst 3 ting jeg er takknemlig for hver dag.
Det hjelper meg til å ha en positiv holdning og å komme meg gjennom dagene, for det blir alt for tungt hvis jeg gi etter til de negative tankene som ligger å lurer :p

Jeg har troa på dere, og ber for oss alle sammen ❤❤
Vi er utrolig sterke og vi fortjener dette :):):)

Så bra at andre har troa! Jeg har glemt bort å skrive ned ting jeg er takknemlig over og det jeg er fornøyd med, det har jeg gjort dør og det hjalp. Takk for påminnelse <3

Så bra :-):-)
Masse lykke til❤❤

Back
Topp