Skravletråd september

Gjør det du:)God ide;)

8-1.jpg
28-1.jpg
Åh den vesten var kjempefin, kanskje jeg må lære meg å strikke :p

Og da får jeg baby, så det kan gjerne gå liiiiiiitt saktere så jeg rekker lage kaker og pynte hus og kjøpe gaver og vaske babytøy...
Prøver å skru ned tida litt:D hehe

Ja, jeg er avhengig av appen. Men liker best pc når jeg sitter i sofaen, og det gjør jeg jo en del nå, både pga bekkenet og i dag særlig pga formen.
Jeg synes pc er så tungvint, men det er jo fordi jeg bruker det så lite. Når jeg var innom fra nettleser sist, fikk jeg endelig ordnet ny ticker. Da skulle jeg endret på den for over ett år siden:p

Ja, jeg synes bestandig høsten går fort :p
Sikkert ikke noe unntak i år heller ;)

Syns sommeren er verst da...den kunne gått litt saktere. Høsten er så trist med mye regn så den kan fly avsted

Ja, det er viktig :)
Selv om jeg egentlig er flink å holder meg til godsaker i helgene nå da;)

Så flink du er :D Egentlig jeg også, men siden jeg ble gravid har jeg ikke hatt lyst på noe søtt i det hele, blitt avhengig av salte ting, så håper ikke det er på vei til å snu, da blir jeg hvalross innen dette er over :p

Syns sommeren er verst da...den kunne gått litt saktere. Høsten er så trist med mye regn så den kan fly avsted
Jeg vil gjerne at den skal ta litt tid:)
Koser meg om høsten også jeg. Har litt å gjøre før lillesøster kommer også ;)

Så flink du er :D Egentlig jeg også, men siden jeg ble gravid har jeg ikke hatt lyst på noe søtt i det hele, blitt avhengig av salte ting, så håper ikke det er på vei til å snu, da blir jeg hvalross innen dette er over :p
Måtte bare gjøre det når hverdagen var tilbake igjen. Ble litt mye ekstra i sommer :p

Nyyt :D Jeg spiste meg kvalm, så heldigvis frister det ikke med mer ;)
Den smakte veldig godt:)
Har spist lite sjokolade i svangerskapet,da jeg har hatt lite lyst på det. De siste ukene nå har jeg fått lyst på det igjen :p

Back
Topp