Åh den vesten var kjempefin, kanskje jeg må lære meg å strikkeGjør det duGod ide
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh den vesten var kjempefin, kanskje jeg må lære meg å strikkeGjør det duGod ide
![]()
![]()
Var bare 4 i pakkenble lei meg når det ble tomt gitt
![]()
Prøver å skru ned tida littOg da får jeg baby, så det kan gjerne gå liiiiiiitt saktere så jeg rekker lage kaker og pynte hus og kjøpe gaver og vaske babytøy...
Jeg synes pc er så tungvint, men det er jo fordi jeg bruker det så lite. Når jeg var innom fra nettleser sist, fikk jeg endelig ordnet ny ticker. Da skulle jeg endret på den for over ett år sidenJa, jeg er avhengig av appen. Men liker best pc når jeg sitter i sofaen, og det gjør jeg jo en del nå, både pga bekkenet og i dag særlig pga formen.
Det ble så jeg kjøpte sjokolade på butikken. Avkjøles i kjøleskapet til jentungen har sovnet![]()
Akkurat funnet den frem nåLurtlurt ! Koos deg med den altså![]()
Ja, jeg synes bestandig høsten går fort
Sikkert ikke noe unntak i år heller![]()
Ja, det er viktig
Selv om jeg egentlig er flink å holder meg til godsaker i helgene nå da![]()
Jeg vil gjerne at den skal ta litt tidSyns sommeren er verst da...den kunne gått litt saktere. Høsten er så trist med mye regn så den kan fly avsted
Jeg hadde valgt kakaoTe, kakao eller varm melk med honning??
Akkurat funnet den frem nå![]()
Måtte bare gjøre det når hverdagen var tilbake igjen. Ble litt mye ekstra i sommerSå flink du erEgentlig jeg også, men siden jeg ble gravid har jeg ikke hatt lyst på noe søtt i det hele, blitt avhengig av salte ting, så håper ikke det er på vei til å snu, da blir jeg hvalross innen dette er over
![]()
Ja, jeg har mast godt fra megMener det var rundt tre sist, så det stemmer nok bra
Har du fått skravlet mye i dag?
Den smakte veldig godtNyytJeg spiste meg kvalm, så heldigvis frister det ikke med mer
![]()
Håper det
Litt artig med den her i kommunen da, siden det er stor sjanse for at miniene kommer til å gå på skole sammen. Med mindre ingen flytter![]()
Jo takk. Spiste 2 hverOjoj, ikke værstKos dere
![]()
Greit med en god startJa, jeg har mast godt fra meg![]()
Den har vi nettopp kjøptTusen takk
![]()
iZi Combi X4 ISOfix Premium Black
Litt for lenge mellom hver gang jeg gjør det, ja